Interfejs aplikacji Play24 z zakładką „Twoje konto”
Interfejs aplikacji Play24 z zakładką „Twoja karta SIM” z numerem seryjnym, kodem PUK i typem karty
Zakładka „Twoja karta SIM” i sekcja „Zarządzaj kartą” do wymiany karty SIM na eSIM
  1. Kliknij ikonkę ustawień w prawym górnym rogu ekranu – przejdziesz do zakładki „Twoje konto”.

  2. Sprawdzisz tu najważniejsze informacje:

    • Numer karty SIM
    • Kod PUK
    • Typ karty SIM
  3. Sprawdź poniżej, w jaki sposób możesz wymienić kartę SIM na eSIM.

Interfejs aplikacji Play24 z zakładką „Twoja karta SIM” i sekcją „Zarządzaj kartą” oraz polem „Wymieniam kartę na eSIM”
Grafika karty SIM, informacja o przygotowaniu telefonu do wymiany karty oraz przycisk „Dalej”
Interfejs aplikacji z potwierdzeniem wymiany karty i przyciskiem „Rozpocznij”
Komunikat o udanej wymianie, informacja, że aktywujemy eSIM w ciągu 3 godzin oraz przycisk „Zamknij”
Sekcja „Twoja karta SIM” i komunikat o tym, że dotychczasowa karta SIM będzie jeszcze aktywna przez 3h
  1. W sekcji „Zarządzaj kartą” kliknij „Wymieniam kartę na eSIM”.
    Aplikacja może poprosić Cię o podanie danych uwierzytelniających.

  2. Sprawdź, czy karta SIM, którą wymieniasz jest w telefonie, wyłącz Wi-fi i włącz transmisję danych, kliknij „Dalej”.

    Jest to ostatni moment, kiedy możesz przerwać proces. Jeśli rozpoczniesz proces wymiany, ale go nie zakończysz - wyłączymy Twoją obecną kartę SIM po 3 godzinach.

  3. Upewnij się, wybrałeś prawidłowy numer telefonu, dla którego chcesz wymienić kartę. Wymiana karty jest bezpłatna. Twój numer telefonu i wszystkie usługi pozostaną bez zmian. 
    Potwierdź rozpoczęcie wymiany - użyj PINu lub biometrii.

    Jeśli rozpoczniesz proces wymiany, ale go nie zakończysz - możesz zainstalować kartę eSIM z zakładki "Twoja karta SIM".

  4. Jeśli korzystasz z telefonu z systemem: 

    • android – karta eSIM zostanie zainstalowana automatycznie
    • iOS – postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
  5. Dotychczasowa karta SIM będzie jeszcze aktywna przez 3h, potem ją wyłączymy. 
    Potwierdzenie aktywacji karty eSIM otrzymasz SMS-em.

Interfejs aplikacji z komunikatem „Usługa jest niedostępna” i przyciskiem „Zamknij”
Interfejs aplikacji z komunikatem „Twój numer PESEL jest zastrzeżony” i przyciskiem „Zamknij”
Interfejs aplikacji z komunikatem „Coś poszło nie tak” oraz przyciskami „Zamknij” i „Pokaż mapę salonów Play”
  1. W tej sytuacji nie możesz kontynuować procesu z uwagi na to, że rejestr prowadzony przez Ministerstwo Cyfryzacji jest niedostępny i nie możemy zweryfikować statusu Twojego numeru PESEL. Spróbuj ponownie za 15 minut.

  2. W tej sytuacji nie możesz wymienić karty dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL. Jeśli wycofasz zastrzeżenie w aplikacji mObywatel, rejestr Ministerstwa zostanie odświeżony o tę informację po upływie 30 minut. Możesz kontynuować wymianę karty SIM w Play24 dopiero po tym czasie.

  3. W tej sytuacji nie możesz wymienić karty w aplikacji. Nie podałeś nam swojego numeru PESEL lub jest on nieprawidłowy. Uzupełnij lub popraw numer w naszym salonie i ponownie wymień kartę w aplikacji Play24.

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line