1. Zaloguj się do aplikacji

    Kliknij ikonkę ustawień w prawym górnym rogu ekranu – przejdziesz do zakładki „Twoje konto”.

  2. Wybierz „Twoja karta SIM”

    Sprawdzisz tu najważniejsze informacje:

    • Numer karty SIM
    • Kod PUK
    • Typ karty SIM
  3. W sekcji „Zarządzaj kartą” możesz wymienić kartę SIM na eSIM

    Sprawdź poniżej, w jaki sposób możesz wymienić kartę SIM na eSIM.

  1. W zakładce „Twoje konto” wybierz „Twoja karta SIM”

    W sekcji „Zarządzaj kartą” kliknij „Wymień kartę na eSIM”.
    Aplikacja może poprosić Cię o podanie danych uwierzytelniających.

  2. Przygotuj telefon do wymiany

    Sprawdź, czy karta SIM, którą wymieniasz jest w telefonie, wyłącz Wi-fi i włącz transmisję danych, kliknij „Dalej”.

    Jest to ostatni moment, kiedy możesz przerwać proces. Jeśli rozpoczniesz proces wymiany, ale go nie zakończysz - wyłączymy Twoją obecną kartę SIM po 3 godzinach.

  3. Potwierdź rozpoczęcie wymiany

    Użyj PINu lub biometrii.

    Jeśli rozpoczniesz proces wymiany, ale go nie zakończysz - możesz zainstalować kartę eSIM z zakładki "Twoja karta SIM".

  4. Zainstaluj kartę eSIM

    Jeśli korzystasz z telefonu z systemem: 

    • android – karta eSIM zostanie zainstalowana automatycznie
    • iOS – postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
  5. Gotowe!

    Dotychczasowa karta SIM będzie jeszcze aktywna przez 3h, potem ją wyłączymy. 
    Potwierdzenie aktywacji karty eSIM otrzymasz SMS-em.

  1. Usługa jest niedostępna

    W tej sytuacji nie możesz kontynuować procesu z uwagi na to, że rejestr prowadzony przez Ministerstwo Cyfryzacji jest niedostępny i nie możemy zweryfikować statusu Twojego numeru PESEL. Spróbuj ponownie za 15 minut.

  2. Twój numer PESEL jest zastrzeżony

    W tej sytuacji nie możesz wymienić karty dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL. Jeśli wycofasz zastrzeżenie w aplikacji mObywatel, rejestr Ministerstwa zostanie odświeżony o tę informację po upływie 30 minut. Możesz kontynuować wymianę karty SIM w Play24 dopiero po tym czasie.

  3. Coś poszło nie tak

    W tej sytuacji nie możesz wymienić karty w aplikacji. Nie podałeś nam swojego numeru PESEL lub jest on nieprawidłowy. Uzupełnij lub popraw numer w naszym salonie i ponownie wymień kartę w aplikacji Play24.

Sprawdź ofertę Play

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line