Nowy Internet od Play!

Sprawdź
przejdź dalej

Jak to działa?

Który NET BOX wybrać?

To oznacza że wykorzystują technologię łączenia pasm LTE (co najmniej dwóch jednocześnie),
dzięki czemu mogą zaoferować dwukrotnie szybszą transmisję danych niż standardowe routery LTE bez agregacji pasm.

Modem zewnętrzny i router wi-fi LTE cat. 12

LTE cat. 12

Antena LTE dookólna wzmacniająca sygnał.
Najlepiej sprawdzi się na przedmieściach,
oraz w mniejszych miejscowościach.

NOWOŚĆ Modem zewnętrzny i router wi-fi LTE cat. 6

LTE cat. 6

Antena LTE kierunkowa o silnym odbiorze
sygnału sieci komórkowej.
Najlepiej sprawdzi się na terenach wiejskich.

Dlaczego warto?

Idealne rozwiązanie
dla rodziny lub firmy

Łatwa instalacja
lub bezpłatny montaż

Dostęp do internetu w miejscach,
które są poza zasięgiem
standardowych modemów i routerów

Eliminacja zakłóceń sygnału
spowodowanych przez ściany,
mury, konstrukcje budynków

Przetestuj Internet NET BOX

Jeśli NET BOX nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni zwrócić sprzęt i rozwiązać umowę. (Nie dotyczy ofert grupowych).

Jeśli NET BOX spełnił Twoje oczekiwania, korzystasz dalej z zalet tego rozwiązania.

Sprawdź ofertę:

Internet + Urządzenie NET BOX = 80 zł / mies.

W zestawie

Huawei NET BOX

Zdjęcie zawartości zestawu Huawei NET BOX

Zmień swój internet
na Internet Domowy w Play

Sprawdź

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak zamówić darmową instalację NET BOX?

    Najprościej jest wysłać wiadomość SMS na numer 790 142 142 w treści podając kod instalacji z vouchera na darmową instalację który dodaliśmy do Twojej umowy.

    Wiadomość SMS należy wysłać z numeru, na który chcesz aby nasz Partner oddzwonił i umówił wizytę. Instalator skontaktuje się z Tobą w ciągu kilku godzin jeśli zlecenie zostało wysłane w godzinach pracy (10-18), jeśli są to inne godziny kontakt nastąpi kolejnego dnia roboczego.

    Możesz także zadzwonić na specjalną infolinię naszego partnera pod numer 58 739 52 01. Infolinia jest czynna w godz. 10-18 w dni robocze.

    Umów się na dogodny termin, jednak nie później niż 14 dni od momentu podpisania umowy.

    Pamiętaj, jeżeli nie będziesz obecny w ustalonym przez Ciebie terminie montażu, darmowa instalacja przepada. Koszt kolejnej wizyty to 160 zł.

  • Gdzie sprawdzę zasięg internetu z zestawem NET BOX?

    Zasięg internetu z zestawem NET BOX możesz sprawdzić na sporządzonej dla tego urządzenia mapie zasięgu

  • NET BOX w miejscach, gdzie standardowe routery lub modemy nie działają – czy to prawda?

    Tak, dzięki montażowi anteny na zewnątrz budynku i ustawieniu jej na odpowiedniej wysokości uzyskujemy znacznie lepsze parametry usługi.

    Poniżej ilustracja zasięgu internetu z zestawem NET BOX w porównaniu z zasięgiem standardowego routera domowego znajdującego się w domu lub mieszkaniu.

  • Mocniejszy sygnał LTE z zestawem NET BOX

    Sygnał LTE umożliwiający usługę dostępu do internetu podlega wielu czynnikom, które go osłabiają w drodze między nadajnikiem a odbiornikiem. Jednym z niezwykle istotnych elementów takiego połączenia jest m.in. rodzaj używanego przez abonenta odbiornika. Im czulszy on jest i im silniejszy sygnał LTE odbiera, tym lepsze jest połączenie radiowe z siecią operatora, a w konsekwencji – usługa dostępu do internetu działa dużo szybciej i płynniej. W odróżnieniu od standardowych routerów NET BOX posiada specjalnie zaprojektowany system antenowy, który wpływa pozytywnie na poziom odbieranego sygnału LTE – redukuje napotkane przez sygnał zaniki, tłumienia i różnego rodzaju zakłócenia. Dzięki swojej konstrukcji NET BOX potrafi pracować z takimi samymi parametrami jak routery domowe, lecz przy dużo słabszym sygnale radiowym. Jeżeli jednak w tym samym miejscu, gdzie używano zwykłego routera LTE, zastosujemy NET BOX, nowe urządzenie zachowuje się tak, jakby moc sygnału ze stacji bazowej nagle wzrosła – efekt ten jest spowodowany właśnie tzw. zyskiem anteny odbiorczej. Dodatkowo modemy są mocowane na zewnątrz budynku na wysokości większej niż zwykłe urządzenia (standardowa wysokość to ok. 1,5 m nad poziomem gruntu), co również ma pozytywny wpływ na moc odbieranego sygnału, który nie musi się przebijać przez liczne przeszkody na swojej drodze, aby dotrzeć do anteny odbiorczej.

  • Jakiej maksymalnej długości może być kabel?

    Istnieje możliwość zastosowania kabla ethernetowego dłuższego niż ten dostępny w zestawie (10 m). Możesz użyć kabla o długości do 90 m bez straty jakości sygnału.

  • Na jakich warunkach wykonujemy bezpłatną instalację?

    W skład darmowej instalacji wchodzi:

    • Dojazd do 20 km od granicy administracyjnej miasta, w którym zakupiono ofertę. W przypadku zakupu na odległość 20 km liczone jest od granicy leżącej najbliżej Ciebie miejscowości, w której znajduje się Salon Play.
    • Montaż na balkonie lub tarasie (ważne, by były to miejsca łatwo dostępne).

    Do zainstalowania NET BOX wykorzystujemy kable i elementy montażowe, które są w zestawie.

  • Jakie mogą być koszty dodatkowe?

    Możesz ponieść dodatkowy koszt w przypadku:

    • Konieczności użycia dodatkowego wysięgnika i dodatkowych kołków montażowych (35 zł z VAT).
    • Dojazdu ponad ustalony limit, tj. ponad 20 km (każdy kolejny kilometr to opłata 2 zł z VAT).
    • Konieczności użycia dodatkowego kabla powyżej 10 m (2 zł z VAT za metr bieżący).
    • Montażu w miejscach trudno dostępnych, jak dach lub komin (130 zł z VAT).
    • Kołki montażowe do fasady z cegły, betonu (50 zł z VAT).
    • Długie kołki montażowe do fasady lekkiej, ocieplanej np. wełną, styropianem (50 zł z VAT).

    Podane kwoty są cenami sugerowanymi. Wszystko ustalisz podczas umawiania wizyty.

  • Czy mogę zwrócić sprzęt, jeżeli nie spełni moich oczekiwań?

    Tak, masz na to aż 30 dni, które liczymy od dnia podpisania umowy.

    Pamiętaj, że kompletny zestaw urządzeń możesz zwrócić tylko jeżeli skorzystałeś z darmowej, profesjonalnej instalacji.

  • Jak zgłosić problem z usługą?

    Zadzwoń do Play pod numer 790 500 500 lub *500 (dostępny tylko z sieci P4).