Usługa

Poczta głosowa

Wiadomości nagrane na Pocztę Głosową możesz odbierać MMS-em, e-mailem lub w aplikacji mobilnej. Wybierz Pocztę Głosową PRO w Play.

Opis główny

Nie możesz odebrać telefonu? Musiałeś go wyłączyć? Dzięki Poczcie Głosowej każdy, kto do Ciebie zadzwoni, będzie mógł nagrać wiadomość. Możesz wybrać, w jaki sposób chcesz odebrać nagrane wiadomości i skorzystać z wielu dodatkowych funkcji. Wybierz najlepszy dla Ciebie wariant Poczty Głosowej w Play.

 

Opis usługi

Poczta Głosowa Standard umożliwia dzwoniącym do Ciebie nagrywanie wiadomości głosowych, kiedy nie możesz odebrać przychodzącego połączenia. O nowych wiadomościach będziesz powiadamiany SMS-em, a żeby je odsłuchać, dzwonisz na numer poczty głosowej – numer skrócony *200 lub numer 790 200 200.
Podczas Twojego pierwszego połączenia z pocztą głosową system pomoże Ci ustawić wszystkie parametry, które później możesz dowolnie zmieniać w menu ustawień osobistych. Pamiętaj, by nagrać własne powitanie – Twoi znajomi będą pewni, że zostawiają wiadomość dla Ciebie.
Jeśli w trakcie odsłuchiwania wiadomości chcesz usłyszeć numer telefonu osoby, która do Ciebie dzwoniła, wybierz „1 - 1”. Na długi numer 790 200 200 możesz dzwonić z dowolnego telefonu. Jeśli chcesz odsłuchać wiadomości, podaj swój numer, wciśnij 1#, następnie podaj kod dostępu do poczty głosowej i ponownie wciśnij #.
Twoje wiadomości na Standardowej Poczcie Głosowej przechowywane są maksymalnie przez 14 dni.

Poczta Głosowa PRO daje Ci masz możliwość odsłuchania wiadomości poczty głosowej w aplikacji mobilnej, z załącznika e-mail lub MMS-a. Kopie wiadomości zostaną zachowane na poczcie głosowej, ale będą dostępne jako wiadomości odsłuchane. W aplikacji Poczta Głosowa PRO możesz wyświetlać, przeglądać i odtwarzać wiadomości poczty głosowej bezpośrednio na telefonie. Aplikacja poda Ci szczegółowe dane wiadomości takie jak: numer lub dane nadawcy, data i godzina nadejścia, długość. Nie trzeba przesłuchiwać całej listy, wystarczy wybrać konkretną wiadomość. Zawsze możesz też zadzwonić pod numer *200, by odsłuchać swoje wiadomości.

Poczta Głosowa PRO oferuje:

  • mobilną aplikację Poczta Głosowa Pro którą możesz pobrać z Google Play
  • otrzymywanie nagranych wiadomość w formie e-mail na dowolne podane przez Ciebie konto. W pliku dźwiękowym załączona będzie otrzymana wiadomość. Kopie wiadomości zostaną zachowane na poczcie głosowej, więc jeśli chwilowo nie będziesz mieć dostępu do poczty, możesz odbierać wiadomości dzwoniąc na numer *200.
  • przechowywanie do 100 wiadomości (w sumie; odsłuchanych i nieodsłuchanych),
  • wiadomości przez 90 dni (od momentu nagrania),
  • otrzymywanie nagranych wiadomości w formie MMS-a,

W ramach usługi możesz korzystać z funkcjonalności Poczty Głosowej Pro w dowolny sposób: możesz korzystać z wszystkich lub wybranych funkcjonalności, możesz zmieniać je według swoich potrzeb.

 

Aktywacja i dezaktywacja

Sprawdzimy sumę Twoich doładowań w ostatnim roku.
Kredyt jest dostępny dla tych Użytkowników, których łączna kwota doładowań w ciągu roku jest wyższa niż 30 złotych.

Szczegółowe informacje znajdziesz w tabeli:

Usługa Włączenie
usługi
Wyłączenie
usługi
Sprawdzenie
usługi
Poczta Głosowa Standard / Poczta Głosowa Lite 111*56*1# - 111*56*3#
Poczta Głosowa PRO 111*5*1# 111*5*2# 111*5*3#


Poczta Głosowa PRO - usługę możesz włączyć w każdej chwili. Jeśli nie masz aktywnej Poczty Głosowej Standard w momencie aktywacji Poczty Głosowej PRO, wersja Standard aktywuje się automatycznie.
Pocztę Głosową PRO można również aktywować/dezaktywować SMS-em:

 

Cennik

Poczta Głosowa Standard/Poczta Głosowa Lite jest usługą bezpłatną.
Poczta Głosowa PRO - miesięczna opłata za usługę wynosi 2 zł z VAT. Dla nowych abonentów 1 miesiąc korzystania z usługi za darmo.

 

Roaming

Jeżeli wyjedziesz za granicę, to:

  • w Unii Europejskiej: dzwoniący przekierowany na pocztę głosową płaci jak za połączenie do Ciebie, Ty nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów,
  • poza granicami Unii Europejskiej: dzwoniący przekierowany na pocztę głosową płaci jak za połączenie do Ciebie, Ty ponosisz koszt za odebrane połączenie oraz za połączenie przekierowane na pocztę głosową (jak za połączenie do Polski)

Pamiętaj, że na czas wyjazdu możesz zmienić ustawienia przekierowań w menu telefonu lub wpisując odpowiednie kody:

  • #67# - wyłączenie przekierowań, gdy Twój telefon jest zajęty (prowadzisz rozmowę)
  • #61# - wyłączenie przekierowań, gdy Twój telefon nie odpowiada (nie odbierasz)
  • #62# - wyłączenie przekierowań, gdy Twój telefon jest niedostępny (masz wyłączony telefon lub jesteś poza zasięgiem).
 

Dokumenty

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.