Zaloguj do Play24

Faktury i płatnościPowrót

Obsługa Klienta

Faktura w Play

Gdzie możesz to zrobić:

Play 24 Play24

Gdzie znaleźć fakturę ?

Jeśli posiadasz abonament w Play, fakturę otrzymasz:

  • Jeśli wybrałeś fakturę w wersji elektronicznej - na adres e-mail podany podczas aktywacji e-faktury (Więcej informacji o e-fakturze)
  • Jeśli wybrałeś fakturę papierową - za pośrednictwem operatora pocztowego

Faktura w wersji elektronicznej (e-faktura) jest również dostępna przez 13 miesięcy w serwisie Play24. Po tym okresie e-faktury są wysyłane na żądanie Klienta na podany podczas aktywacji e-faktury adres e-mail.

Jakie kwoty znajdują się na fakturze?

Jeśli nie wiesz, na jaką kwotę została wystawiona Twoja ostatnia faktura, sprawdź saldo, czyli kwotę Twojego zobowiązania wobec Play:

  • Na fakturze - kwotę do zapłaty znajdziesz na pierwszej stronie faktury
  • W Play24 - saldo, czyli kwotę zobowiązania wobec Play, oraz wartość ostatniej faktury znajdziesz w Play24
  • W telefonie - skorzystaj z krótkich kodów w swoim telefonie, aby sprawdzić saldo

Jeśli jesteś nowym Klientem lub przedłużyłeś umowę, otrzymasz tzw. pierwszą fakturę.
Dowiedz się więcej o pierwszej fakturze.

Jak opłacić fakturę?

Sprawdź jakie dane będą Ci potrzebne do opłacenia faktury i gdzie możesz je znaleźć na stronie metod płatności. Dowiesz się również:

  • z jakich metod płatności możesz skorzystać
  • jak sprawdzić, czy płatność za Twoją fakturę została zaksięgowana

Pytanie dotyczące faktury?

Sprawdź jak przesłać zgłoszenie do Obsługi Klienta, jeśli:

  • opłaciłeś fakturę i chcesz odblokować połączenia wychodzące
  • faktura zawiera niewłaściwe dane
  • otrzymałeś od nas fakturę i potrzebujesz wyjaśnień dotyczących wyszczególnionych na fakturze kwot
 
 
 
 
 

Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny? yes no

Dziękujemy za informację!

Dziękujemy za informację! Postaramy się poprawić. Prosimy, napisz nam czego zabrakło!

 

Dziękujemy za informację!