Faktura w Play

Gdzie znaleźć fakturę?

Jeśli masz abonament w Play, fakturę otrzymasz:

  • Jeśli wybrałeś fakturę w wersji elektronicznej - na adres e-mail podany podczas aktywacji e-faktury (Więcej informacji o e-fakturze).
  • Jeśli wybrałeś fakturę papierową - za pośrednictwem operatora pocztowego.

Faktura w wersji elektronicznej (e-faktura) jest również dostępna przez 13 miesięcy w serwisie Play24. Po tym okresie e-faktury są wysyłane na żądanie Klienta na podany podczas aktywacji e-faktury adres e-mail.


Jakie kwoty znajdują się na fakturze?

Jeśli nie wiesz, na jaką kwotę została wystawiona Twoja ostatnia faktura, sprawdź saldo, czyli kwotę Twojego zobowiązania wobec Play:

  • Na fakturze - kwotę do zapłaty znajdziesz na pierwszej stronie faktury.
  • W Play24 - saldo, czyli kwotę zobowiązania wobec Play, oraz wartość ostatniej faktury znajdziesz w Play24.
  • W telefonie - skorzystaj z krótkich kodów w swoim telefonie, aby sprawdzić saldo.

Jeśli jesteś nowym Klientem lub przedłużyłeś umowę, otrzymasz tzw. pierwszą fakturę.
Dowiedz się więcej o pierwszej fakturze.


Jak opłacić fakturę?

Sprawdź jakie dane będą Ci potrzebne do opłacenia faktury i gdzie możesz je znaleźć na stronie metod płatności. Dowiesz się również:

  • z jakich metod płatności możesz skorzystać.
  • jak sprawdzić, czy płatność za Twoją fakturę została zaksięgowana.

Pytanie dotyczące faktury?

Sprawdź jak przesłać zgłoszenie do Obsługi Klienta, jeśli:

  • opłaciłeś fakturę i chcesz odblokować połączenia wychodzące,
  • faktura zawiera niewłaściwe dane,
  • otrzymałeś od nas fakturę i potrzebujesz wyjaśnień dotyczących wyszczególnionych na fakturze kwot.
Czy ten artykuł był pomocny?
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.