wróć do Zarządzaj swoją usługą

Jak zgłosić kradzież/zagubienie karty SIM i urządzenia

Jeśli zgubiłeś lub ukradli Ci kartę/telefon, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Możesz to zrobić:

 

Do czasu zgłoszenia kradzieży odpowiadasz za wszystkie aktywności na karcie SIM.

W przypadku zgłoszenia kradzieży będziemy weryfikować Twoją tożsamość.

 

Blokada karty SIM

Po zablokowaniu karty SIM, koniecznie wyrób duplikat karty w jednym z naszych salonów

.

Po odebraniu duplikatu karty SIM automatycznie przywrócimy możliwość korzystania z usług.

 

Blokada/odblokowanie numeru IMEI (urządzenia)

Zablokowanie numeru IMEI jest możliwe tylko w przypadku kradzieży.

Zablokowanie numeru IMEI spowoduje, że nikt nie będzie mógł skorzystać z Twojego urządzenia.

Blokadę/odblokowanie numeru IMEI możesz zgłosić:

  • osobiście w salonie Play,
  • elektronicznie na adres: ok@pomocplay.pl,
  • listownie na adres korespondencyjny:
    • P4 Sp. z o.o.
      Skrytka pocztowa 43
      02-671 Warszawa

 

W celu zablokowania numeru IMEI wymagamy:

  • zaświadczenia z Policji dotyczącego kradzieży urządzenia,
  • dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem urządzenia (np. umowa sprzedaży, paragon, faktura za urządzenie),
  • formularza zgłoszenia zablokowania urządzenia,
  • tłumaczenia przysięgłego w przypadku zaświadczeń z policji w języku obcym.

 

W celu odblokowania numeru IMEI wymagamy:

  • zaświadczenia z Policji dotyczącego odzyskania urządzenia,
  • dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem urządzenia (np. umowa sprzedaży, paragon, faktura za urządzenie),
  • formularza zgłoszenia odblokowania urządzenia,
  • tłumaczenia przysięgłego w przypadku zaświadczeń z policji w języku obcym.

 

wróć do Zarządzaj swoją usługą

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się