Jeśli zgubiłeś lub ukradli Ci kartę/telefon, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Możesz to zrobić:
- telefonicznie *500/790500500,
- osobiście w salonie Play,
- za pomocą czatu z konsultantem.
Do czasu zgłoszenia kradzieży odpowiadasz za wszystkie aktywności na karcie SIM.
W przypadku zgłoszenia kradzieży będziemy weryfikować Twoją tożsamość.
Blokada karty SIM
Po zablokowaniu karty SIM, koniecznie wyrób duplikat karty w jednym z naszych salonów
.
Po odebraniu duplikatu karty SIM automatycznie przywrócimy możliwość korzystania z usług.
Blokada/odblokowanie numeru IMEI (urządzenia)
Zablokowanie numeru IMEI jest możliwe tylko w przypadku kradzieży.
Zablokowanie numeru IMEI spowoduje, że nikt nie będzie mógł skorzystać z Twojego urządzenia.
Blokadę/odblokowanie numeru IMEI możesz zgłosić:
- osobiście w salonie Play,
- elektronicznie na adres: ok@pomocplay.pl,
- listownie na adres korespondencyjny:
- P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 43
02-671 Warszawa
W celu zablokowania numeru IMEI wymagamy:
- zaświadczenia z Policji dotyczącego kradzieży urządzenia,
- dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem urządzenia (np. umowa sprzedaży, paragon, faktura za urządzenie),
- formularza zgłoszenia zablokowania urządzenia,
- tłumaczenia przysięgłego w przypadku zaświadczeń z policji w języku obcym.
W celu odblokowania numeru IMEI wymagamy:
- zaświadczenia z Policji dotyczącego odzyskania urządzenia,
- dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem urządzenia (np. umowa sprzedaży, paragon, faktura za urządzenie),
- formularza zgłoszenia odblokowania urządzenia,
- tłumaczenia przysięgłego w przypadku zaświadczeń z policji w języku obcym.