Serwis Obsługi Klienta

Nowy ekran startowy

Po zalogowaniu do Play24 zobaczysz nowy ekran startowy z najważniejszymi informacjami o koncie. Do innych części serwisu Play24 przejdziesz klikając wybraną ikonę na ekranie głównym.

Zobacz jak wygląda nowy ekran startowy

 

Nowe "Zgłoszenia"

Teraz przed wysłaniem zgłoszenia będziesz mógł zapoznać się z tematami najczęściej zgłaszanymi do Obsługi Klienta wraz z opisami rozwiązań.

Zobacz jak wygląda nowa zakłądka zgłoszenia w Play24

Nowe "Połączenia"

Zawartość zakładki "Połączenia" została uproszczona ułożona bardziej czytelnie.

Zobacz, co zmieniło się w zakładce połączenia lub zaloguj się do Play24 i zobacz wszystkie zmiany!

  • Nowy ekran startowy

    Pierwszą różnicą widoczną po zalogowaniu będzie wygląd głównej strony serwisu Play24, bardziej zbliżony do pozostałej części portalu Play.pl

    Całkowicie nowy ekran startowy zawiera podstawowe informacje o koncie i telefonie, w zależności od tego, czy numer jest w ofercie abonamentowej czy na kartę.

    Widok dla numeru z abonamentem

    newPlay24

    Widok dla numeru w ofercie na kartę

    newPlay24-prepaid

  • Nowe "Zgłoszenia"

    Teraz na stronie ze zgłoszeniami dostępne są najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

    newPlay24-zgloszenia

  • Nowe "Połączenia"

    Zakładka "Połączenia" została uproszczona. Teraz jeszcze łatwiej dotrzesz do potrzebnych Ci danych.

    newPlay24-polaczenia

Czy ten artykuł był pomocny?