wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Płatności Powtarzalne BLIK

Metoda płatności polega na automatycznym pobieraniu z Twojego rachunku bankowego opłaty za fakturę Play. Płatności Powtarzalne BLIK uruchomisz w bankowości mobilnej.

Kto może skorzystać z usługi

Każdy, kto ma rachunek w banku, który oferuje usługę Płatności Powtarzalnych BLIK i korzysta z aplikacji mobilnej banku.

Jeśli korzystasz z Polecenia Zapłaty odwołaj je, aby aktywować Płatności Powtarzalne BLIK.
Jeśli korzystasz z Cyklicznej Karty, aktywacja usługi Płatności Powtarzalne BLIK automatycznie dezaktywuje metodę Cykliczna Karta.

Jak włączyć usługę

Płatności Powtarzalne BLIK możesz włączyć na dwa sposoby – wybierz wygodny dla siebie:

W trakcie opłacania faktury w Play24 w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej.

  • Krok 1. Zaloguj się do Play24 i rozpocznij proces płatności.
  • Krok 2. Wybierz płatność BLIKIEM.
  • Krok 3. Zaznacz wymagane zgody i podaj kod BLIK wygenerowany w aplikacji mobilnej swojego banku.
  • Krok 4. W aplikacji bankowej zaznacz opcję automatycznego opłacania rachunków podczas akceptacji przelewu i postępuj zgodnie z instrukcjami w banku.

Aktywacja przez Play24 bez płacenia za fakturę

  • Krok 1. Zaloguj się do Play24, przejdź do zakładki „Faktury” i wybierz „Usługi finansowe”.
  • Krok 2. Wybierz opcję „włącz” przy usłudze „Płatności Powtarzalne BLIK". Zostaniesz poproszony o wykonanie przelewu weryfikacyjnego na kwotę 1 zł.
  • Krok 3. Zaznacz na Play24 wymagane zgody i podaj kod BLIK wygenerowany w aplikacji mobilnej swojego banku.
  • Krok 4. W aplikacji bankowej zaznacz opcję automatycznego opłacania rachunków podczas akceptacji przelewu i postępuj zgodnie z instrukcjami w banku.

Kwotę 1 zł zwrócimy na rachunek bankowy, z którego została pobrana. Transakcja weryfikacyjna jest bezpłatna.

Metoda płatności zostanie aktywowana na koncie abonenckim.

Jeśli chcesz sprawdzić, czy metoda płatności jest aktywna, zaloguj się w Play24 i sprawdź w zakładce „Usługi finansowe” – status usługi będzie oznaczony jako aktywy.

 

Jak działają Płatności Powtarzalne BLIK

Prośba o obciążenie rachunku bankowego nastąpi 3 dni przed terminem płatności za fakturę Play.

W zależności od ustawień usługi w bankowości mobilnej faktury, które dostaniesz po włączeniu usługi, będą opłacane z autoryzacją przelewu lub automatycznie (bez autoryzacji).

Jeśli w aplikacji mobilnej banku ustawisz opłacanie faktur Play bez autoryzacji przelewu, kwota za fakturę zostanie automatycznie pobrana z  Twojego rachunku bankowego. Natomiast jeśli obciążenie ma zostać zrealizowane z autoryzacją, musisz dodatkowo zaakceptować obciążenie. Na autoryzowanie przelewu masz 72 godz.

Jeśli obciążenie nie zostanie zrealizowane, fakturę opłać samodzielnie, wybierając inną metodę płatności.

Faktury, które nie zostały przez Ciebie opłacone przed aktywacją Płatności Powtarzalnych BLIK zapłać inną metodą.

Ile kosztuje usługa?

Przy płaceniu rachunków zapłacisz prowizję – 1 zł za każdą transakcję. Kwota jest doliczana do przelewu automatycznie. Informację o tym znajdziesz na potwierdzeniu realizacji transakcji, które otrzymasz na adres e-mail podany przez Ciebie w trakcie aktywacji usługi. Opłatę pobiera Blue Media S.A.

Aktywacja usługi jest bezpłatna.

Czy mogę zmienić dane po aktywacji usługi?

Tak. Zawsze możesz zmienić adres e-mail, numer telefonu lub rachunek bankowy. Zmianę danych rozpoczniesz w Play24, a zakończysz w bankowości mobilnej.

Żeby potwierdzić poprawność zmienionych danych konieczny będzie bezpłatny przelew weryfikacyjny kwoty 1 zł. Kwota ta zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. Jeśli transakcja weryfikacyjna zostanie odrzucona – zmiany nie zostaną wprowadzone.

Usługa Płatności Powtarzalne BLIK będzie aktywna na dotychczasowym rachunku bankowym do momentu zatwierdzenia zmian lub dezaktywacji usługi.

Jak wyłączyć usługę?

  • W aplikacji bankowości mobilnej.
  • Przez Play24 – wyłączysz ją w panelu "Usługi finansowe".
  • Telefonicznie pod numerem Obsługi Klienta 790 500 500 podczas rozmowy z konsultantem.
  • W dowolnym salonie Play.

 

Dowiedz się więcej - pytania i odpowiedzi

Mam kilka kont. Gdzie mogę sprawdzić, dla którego aktywna jest usługa?
Status usługi możesz sprawdzić w aplikacji bankowej.

Czy mogę zmienić rachunek dla usługi, dzwoniąc na obsługę klienta lub pisząc e-maila z nowymi danymi?
Nie. Zmiana danych jest możliwa jedynie przez Play24. Ze względu na Twoje bezpieczeństwo nie możemy wysyłać danych bankowych e-mailem ani podawać telefonicznie.

Mam aktywną usługę i środki na koncie, a jednak opłata nie została pobrana. Dlaczego?
Sprawdź, czy zaznaczyłeś opcję pobrania środków z autoryzacją przelewu – jeśli tak, musisz autoryzować przelew w swojej bankowości mobilnej. Masz na to 72 godziny od momentu otrzymania powiadomienia z banku.
Limity transakcji internetowych w Twoim banku mogą nie pozwalać na przeprowadzenie transakcji. Aby to zmienić ustal nowy limit, który pozwoli na realizację transakcji w przyszłości.

Numer Rachunku Bankowego widoczny na obciążeniu przy Płatnościach Powtarzalnych BLIK jest inny niż na fakturze. Czy konto jest prawidłowe?
Tak, Konto jest prawidłowe. Zrealizowane obciążenie zostanie rozliczone z Twoimi fakturami.

W jakich bankach mogę włączyć Płatności Powtarzalne BLIK?
Płatności Powtarzalne BLIK możesz włączyć w aplikacji mobilnej banków: ING Bank Śląski oraz Pekao SA.

 

wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl