wróć do Jak opłacić fakturę

Jakie dane są potrzebne, żeby zapłacić fakturę

Wszystkie potrzebne dane znajdziesz na fakturze.

Jeśli jednak nie wiesz, co wpisać albo chcesz się upewnić, czy np. wszystkie poprzednie rachunki są opłacone, skorzystaj z dodatkowych wskazówek.

 

Kwota do zapłaty i numer konta (rachunku)

Pamiętaj: Kwota na fakturze uwzględnia nadpłaty, ale nie uwzględnia zaległości z poprzednich faktur.

Jeśli nie wiesz, jaką kwotę wpłacić, lub nie pamiętasz, na jakie konto, skorzystaj z kodu:

  • *124# – sprawdzisz aktualną kwotę do zapłaty i numer konta (rachunku bankowego) do wpłat,
  • *125# – ten kod uruchomi dodatkowe menu. Możesz wybrać, czy chcesz sprawdzić saldo konta, numer rachunku do wpłat, czy kwotę ostatniej faktury.

Wszystkie informacje potrzebne do opłacenia faktury znajdziesz również w serwisie Play24 w zakładce "Moje faktury".

Od 20 września 2018 zmienimy indywidualne numery kont do wpłat za faktury dla klientów biznesowych.
Aktualny numer konta możesz sprawdzić w telefonie kodem *124# lub na Play24 .

Tytuł wpłaty

W tytule przelewu wpisz numer opłacanej faktury.

Dane odbiorcy

P4 Sp. z o.o.
ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa

wróć do Jak opłacić fakturę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl