wróć do Play na kartę

Jak otrzymać fakturę za doładowanie

Wypełnij formularz zamówienia faktury za doładowanie . Masz na to 7 dni od zasilenia telefonu. Później nie będziemy w stanie wystawić faktury.

Jeśli Twój telefon został doładowany kilkukrotnie, do każdego doładowania wypełnij osobny formularz.

Fakturę/e-fakturę wystawimy w ciągu 2 dni roboczych i wyślemy pocztą w ciągu 5 dni roboczych.
E-mailem prześlemy Ci link do strony z podglądem faktury.

Możesz zamówić fakturę za pojedyncze doładowanie lub wybrać fakturowanie zbiorcze za doładowania wykonane w ciągu miesiąca.
Fakturowanie zbiorcze polecamy firmom, które kilka razy w miesiącu korzystają z serwisu doladowania.play.pl. Na jednej fakturze zbierzemy wszystkie transakcje z danego miesiąca. Fakturę wystawimy na koniec miesiąca, a link do e-faktury prześlemy mailem.