Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak otrzymać fakturę za doładowanie
Wypełnij formularz zamówienia faktury za doładowanie . Masz na to 7 dni od zasilenia telefonu. Później nie będziemy w stanie wystawić faktury.
Fakturę/e-fakturę wystawimy w ciągu 2 dni roboczych i wyślemy pocztą w ciągu 5 dni roboczych.
E-mailem prześlemy Ci link do strony z podglądem faktury.
Możesz zamówić fakturę za pojedyncze doładowanie lub wybrać fakturowanie zbiorcze za doładowania wykonane w ciągu miesiąca.
Fakturowanie zbiorcze polecamy firmom, które kilka razy w miesiącu korzystają z serwisu doladowania.play.pl. Na jednej fakturze zbierzemy wszystkie transakcje z danego miesiąca. Fakturę wystawimy na koniec miesiąca, a link do e-faktury prześlemy mailem.