wróć do Play na kartę

Jak otrzymać fakturę za doładowanie

Wypełnij formularz zamówienia faktury za doładowanie . Masz na to 7 dni od zasilenia telefonu. Później nie będziemy w stanie wystawić faktury.

Jeśli Twój telefon został doładowany kilkukrotnie, do każdego doładowania wypełnij osobny formularz.

Fakturę/e-fakturę wystawimy w ciągu 2 dni roboczych i wyślemy pocztą w ciągu 5 dni roboczych.
E-mailem prześlemy Ci link do strony z podglądem faktury.

Możesz zamówić fakturę za pojedyncze doładowanie lub wybrać fakturowanie zbiorcze za doładowania wykonane w ciągu miesiąca.
Fakturowanie zbiorcze polecamy firmom, które kilka razy w miesiącu korzystają z serwisu doladowania.play.pl. Na jednej fakturze zbierzemy wszystkie transakcje z danego miesiąca. Fakturę wystawimy na koniec miesiąca, a link do e-faktury prześlemy mailem.

 

wróć do Play na kartę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl