Abonament

Ty decydujesz, kiedy zmieniasz
warunki swojej umowy

Już 3 miesiące po przedłużeniu umowy możesz wziąć nowy smartfon,
a do tego więcej internetu w wybranych ofertach.

Nie czekaj do końca umowy!
Już teraz dopasuj ofertę do swoich potrzeb.

Oferta limitowana dla klientów Play, którzy przedłużyli umowę w naszej sieci.

Nowy smartfon już 3 miesiące po przedłużeniu umowy

Twój obecny telefon popsuł się, chcesz go wymienić na nowszy model lub potrzebujesz smartfona dla kogoś bliskiego? A może po prostu chcesz zmienić umowę na taką, w której masz urządzenie?

Nic prostszego! Dopasuj ofertę do swoich potrzeb i wybierz nowy smartfon już 3 miesiące po podpisaniu nowej umowy.

Bezpieczny smartfon
z Ochroną Wyświetlacza

Wyświetlacz bez pęknięć? Niech tak zostanie! Korzystaj ze swojego telefonu tak, jak lubisz – my zapewnimy ochronę jego wyświetlacza.

Jeśli uszkodzisz ekran, naprawimy go wraz z niesprawnymi częściami, tj. obudową, przyciskami czy aparatem fotograficznym. Limit kosztów naprawy wynosi 1000 zł rocznie.

Najnowsze smartfony
w niskich cenach

Wybierz swój nowy smartfon już od 1 zł. Sprawdź specjalną ofertę telefonów w promocyjnych cenach.

U nas kupujesz bezpiecznie

  • Wygodne metody płatności

    Za przesyłkę możesz zapłacić kartą – to najbezpieczniejszy sposób.

  • Szybka wysyłka zamówienia

    Przesyłkę wyślemy kurierem DHL lub DPD – obie firmy wdrożyły specjalne procedury bezpiecznego dostarczania paczek.

  • Bezpieczny odbiór paczki

    Przesyłkę odbierzesz z zachowaniem bezpiecznej odległości od kuriera.

Dodatkowe informacje

  • Umowę o Świadczenie Opieki Medycznej zawierasz z firmą PBGS Services sp. z o.o., która jest oficjalnym Partnerem sprzedaży LUX MED.

  • Opieka medyczna realizowana jest przez LUX MED.

  • Reklamacje związane z zakupem pakietów medycznych lub płatnościami kieruj bezpośrednio do PBG Services sp. z o.o. telefonicznie pod numerem telefonu: +48 726 202 202 lub mailowo na adres Play@MediPakiet.pl. Natomiast w sprawach związanych z jakością świadczonych usług medycznych skontaktuj się z LUX MED pod adresem: obsluga.klienta@luxmed.pl

  • Pakiet medyczny możesz kupić:

    • na stronie Partnera LUX MED: https://www.medipakiet.pl/play wybierając odpowiednią opcję lub pozostawiając swój numer telefonu;
    • dzwoniąc na dedykowaną infolinię PBGS Services sp. z o.o. pod numerem telefonu: +48 726 202 202.
  • Jeżeli Umowa zostanie podpisana do 25 dnia danego miesiąca, to świadczenie usług będzie możliwe od 1-szego dnia następnego miesiąca. (Jeśli 20.09.2019 dokonasz płatności za pakiet, to Twój pakiet będzie aktywny od 1.10.2019)

    Jeżeli Umowa zostanie podpisana po 25-tym dniu danego miesiąca, to świadczenie usług będzie możliwe od 1-szego dnia drugiego w kolejności miesiąca, przypadającego po miesiącu, w którym została uiszczona opłata. (Jeśli 27.09.2019 dokonasz płatności za pakiet, to Twój pakiet będzie aktywny od 1.11.2019)