Jak mogę zapłacić za faktury bez wychodzenia z domu?

Najwygodniej opłacisz faktury w naszej aplikacji Play24 i na stronie www.24.play.pl Możesz też przejść do płatności z wiadomości e-mail, w której wysyłamy Ci fakturę.

Faktury z Play możesz też opłacić przelewem zleconym w bankowości elektronicznej. Część banków przyjmuje telefonicznie zlecenia przelewu, ale może się to wiązać z dodatkowymi opłatami.

Jeśli nie chcesz zlecać przelewu samodzielnie, możesz poprosić kogoś bliskiego, żeby zrobił to dla Ciebie. Wszystkie informacje potrzebne do przelewu znajdziesz w SMS-ie od Play, który wysłaliśmy do Ciebie po wystawieniu faktury.

Jeśli wolisz, możesz włączyć płatności cykliczne czyli Cykliczną Kartę lub Płatności Powtarzalne BLIK.
Wtedy opłaty będziemy pobierać automatycznie co miesiąc (w terminach podanych na fakturach) z Twojej karty lub konta. Płatność kartą lub BLIK-iem możesz włączyć w aplikacji Play24, a więcej informacji o tych metodach znajdziesz w naszych artykułach.

Pamiętaj – jeżeli jesteś klientem w wieku 65+, terminy płatności Twoich faktur wystawionych między 15 marca a 12 maja wydłużyliśmy faktur o 14 dni.