Usługa

Wideo Non Stop

Włącz usługę Wideo Non Stop i oglądaj bez utraty pakietu GB dostępnych w abonamencie.

Opis usługi

Wideo Non Stop to usługa pozwalająca na oglądanie treści wideo z wybranych aplikacji wideo bez zużywania pakietu danych internetowych, w tym limitu transmisji danych z pełną prędkością.

Aplikacje wideo objęte usługą:

NETFLIXHBO GOSHOWMAXREDBULL TV

Aktywacja i dezaktywacja

Usługę można aktywować w Play24 w sekcji "Telewizja i wideo", Salonie Play lub kontaktując się z Play telefonicznie.

Dezaktywacji usługi można dokonać w tych samych kanałach co jej aktywowanie.

Dla kogo

Usługa jest dostępna dla Klientów indywidualnych i biznesowych, krórzy korzystają z abonamentu w Play.

Cennik

Cena zależy od tego jaką usługę od Play posiadasz oraz w jaki sposób aktywujesz Wideo Non Stop.

Dla Klientów ofert głosowych:
- 15, jeśli aktywowane w Play24,
- 20, w pozostałych kanałach.

Dla Klientów ofert internetowych:
- 20, jeśli aktywowane w Play24,
- 25, w pozostałych kanałach.

Częste pytania

Czy są jakieś limity korzystania z usługi?
Usługa działa w Polsce, Jeżeli będziesz korzystać z usługi w roamingu międzynarodowym, naliczymy opłatę za transmisję danych zgodne z zasadami Twojej oferty.

Czy muszę mieć włączony transfer danych, żeby korzystać z Wideo Non Stop?
Tak, musisz mieć włączony transfer danych, żeby korzystać z usługi i oglądać treści w serwisach.

Czy Wideo Non Stop działa na Wi-Fi?
Nie. Usługa działa tylko wtedy, kiedy korzystasz z transmisji danych sieci Play.

Czy usługa obejmuje pobranie aplikacji?
Pobieranie i aktualizowanie aplikacji nie jest objęte usługą, więc pobranie aplikacji pomniejszy Twój pakiet danych.

Czy mogę wyłączyć usługę kiedy chcę?
Tak, usługę możesz włączać i wyłączać w każdym swoim cyklu rozliczeniowym.
Wyjątkiem są oferty, w których od razu decydujesz się na aktywację usługi Wideo Non Stop na cały okres swojej umowy w ramach dostępnych promocji.

Jak wyłączyć usługę?
Usługę możesz wyłączyć w Play24, w Salonie Play lub telefonicznie dzwoniąc do Obsługi Klienta Play.

Czy usługa działa również w roamingu?
Nie, oglądanie treści w wybranych aplikacjach wideo nie pomniejsza Twojego pakietu danych wyłącznie w Polsce. Jeśli korzystasz z roamingu międzynarodowego za transmisję danych związaną z korzystaniem z tych aplikacji zapłacisz zgodnie z cennikiem Twojej oferty promocyjnej.

Czy jeśli nie mam subskrypcji do serwisu/aplikacji wykupionego w Play, to usługa będzie działać?
Tak. Nie musisz kupować dostępu do serwisów wideo od Play, żeby oglądać w nim filmy i seriale bez zużywania pakietu danych. Wystarczy aktywować usługę Wideo Non Stop.

Czy opłata za usługę Wideo Non Stop obejmuje także dostęp do filmów i seriali dostępnych w aplikacjach objętych usługą?
Nie, usługa dotyczy tylko transmisji danych związanej z oglądaniem treści wideo. Jeśli aplikacja wideo obejmuje treści płatne, za dostęp płacisz odrębnie. W wypadki niektórych aplikacji dostęp możesz kupić za pośrednictwem Play.

Co się stanie, jeśli w danym mieisącu wykorzystam cały limit transmisji z pełną prędkością?
W takim wypadku również w przypadku transmisji danych związanych z oglądaniem treści w aplikacjach wideo objętych usługą, prędkość zostanie obniżona zgodnie z regulaminem Twojej oferty promocyjnej.

Czy inne serwisy wideo mogą dołączyć do usługi i zostać objęte zerowaniem ruchu?
Tak, usługa ma otwarty charakter i każdy legalny serwis wideo, który spełni wymagania techniczne usługi, może do niej dołaczyć. W tym celu wystarczy skontaktować się z zespołem Telewizji i Wideo w Play pisząc na adres: wideononstop@play.pl

Dokumenty

Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim urządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce Prywatności i Cookies.