Ochrona Wyświetlacza

dla nowych klientów
lub przedłużających umowę

1 miesiąc GRATIS!

od 10 zł /mies.

Ochrona Wyświetlacza - usługa dla klientów Play

Dlaczego warto?

  • Ochrona Wyświetlacza
    Wraz z wyświetlaczem naprawimy obudowę, aparat fotograficzny i przyciski

  • Bezpieczeństwo
    Ubezpieczenie obejmuje również naprawę uszkodzeń nieobjętych gwarancją producenta

  • Wysokie limity napraw
    Wysokość limitu napraw nawet do ceny urządzenia

Szczegółowe porównanie oferty:

Ochrona Wyświetlacza Ochrona Wyświetlacza MAX

10 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

16 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

Naprawa wyświetlacza
+
obudowy, przycisków i aparatu, o ile zostały uszkodzone wraz z wyświetlaczem
Naprawa wyświetlacza
+
obudowy, przycisków i aparatu, o ile zostały uszkodzone wraz z wyświetlaczem
Naprawa po
zalaniu / zatopieniu w wodzie
Naprawa po
zalaniu /zatopieniu w wodzie
Roczny limit kosztów napraw 1000 zł Roczny limit kosztów napraw cena urządzenia

W przypadku naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe oraz wypłaty świadczenia pieniężnego, Klient zobowiązany jest do opłacenia wkładu własnego w wysokości 99 zł. W ciągu 12 miesięcy przysługuje jedna naprawa telefonu. Po wyłączeniu Ochrony Wyświetlacza przez Klienta nie ma możliwości ponownego włączenia ubezpieczenia w trakcie trwania umowy na usługi telekomunikacyjne.

Jak to działa?

  • Krok 1

    Jeśli masz pęknięty wyświetlacz, zgłoś to do serwisu na stronie www.ochronawyswietlacza.pl

  • Krok 2

    W ciągu 24 godzin przyjedzie do Ciebie bezpłatny kurier i odbierze Twój telefon.

  • Krok 3

    Specjaliści naprawią Twoje urządzenie w autoryzowanym serwisie w ciągu 7 dni roboczych.

  • Krok 4

    Naprawiony telefon dostarczymy Ci pod same drzwi kurierem.
    Nie zapłacisz nic za przesyłkę.

  • Krok 5

    Ciesz się naprawionym telefonem. Nie stracisz gwarancji – wszystkie naprawy dokonywane są w autoryzowanych serwisach.

Jak kupić?

Ubezpieczenie możesz aktywować przy zakupie nowej lub przedłużeniu obecnej oferty abonamentowej wraz z telefonem w salonie PLAY.

Znajdź najbliszy salon
Logo Play360

Ochronę wyświetlacza znajdziesz też w pakiecie Play360, razem z innymi przydatnymi usługami. Ochrona telefonu, nawigacja, audiobooki i priorytetotwa obsługa już od:

97 zł 20 zł /mies. Sprawdź
Zgłoś szkodę - wypełnij formularz na stronie www.ochronawyswietlacza.pl

Zgłoś szkodę

Wypełnij formularz na stronie www.ochronawyswietlacza.pl

Nie trać swojego cennego czasu – zgłoś szkodę w trzech prostych krokach.

Zanim przystąpisz do uzupełniania formularza, przygotuj poniższe dane:

  • numer PESEL
  • nazwę producenta i model urządzenia
  • numer seryjny/IMEI urządzenia.

Możesz też zadzwonić pod numer: 799 599 900.

Dodatkowe informacje

Jakie urządzenia mogą być objęte ubezpieczeniem Ochrona Wyświetlacza?
Ubezpieczeniem Ochrona Wyświetlacza mogą być objęte telefony i tablety kupione wraz z zawarciem lub przedłużaniu umowy abonamentowej w Play.
Z jaką ofertą mogę kupić Ochronę Wyświetlacza?
Ochrona Wyświetlacza dostępna jest dla klientów indywidualnych i biznesowych przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy abonamentowej z nowym telefonem / tabletem (oferta głosowa, oferta mobilnego internetu oraz oferta z numerem stacjonarnym).
Czy mogę włączyć Ochronę Wyświetlacza dla mojego obecnego telefonu / tabletu, posiadając już umowę w Play?
Nie. Ochronę Wyświetlacza można kupić jedynie przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy abonamentowej z nowym telefonem lub tabletem.
Czy można zgłosić szkodę, gdy uszkodzeniu uległy jedynie obudowa, przyciski lub aparat przedni /tylny?
Nie. Obudowa, przyciski lub aparat przedni /tylny zostaną naprawione, gdy uległy przypadkowemu uszkodzeniu razem z uszkodzeniem wyświetlaczem.
Jaka firma jest ubezpieczycielem oraz kto zajmuje się procesem naprawy urządzeń?
Ubezpieczycielem jest AmTrust International Underwriters DAC z siedzibą w Dublinie. Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz ich likwidację prowadzi Digital Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Co dokładnie oznacza "wartość urządzenia" w limicie kosztów naprawy dla Ochrony Wyświetlacza MAX?
Limit kosztów naprawy to cena zakupu urządzania w Play bez umowy, według cennika z dnia zakupu ubezpieczanego telefonu/tabletu.
Jak często mogę zgłosić szkodę?
Możesz zgłosić szkodę raz na rok w ramach przyznanego limitu kosztów naprawy dla każdego wariantu ubezpieczenia. Limit ten zostaje odnowiony co roku.
W jaki sposób opłacam miesięczną składkę ubezpieczeniową?
Składka ubezpieczeniowa doliczana jest do rachunku za usługi telekomunikacyjne.