wróć do Sklep internetowy

Zakupy w sklepie internetowym

W sklepie internetowym Play możesz wybrać produkty i zamówić je bez wychodzenia z domu. Jeśli masz wątpliwości, w każdej chwili możesz skontaktować się z naszymi konsultantami na czacie, pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym) lub e-mailem pod adresem eshop@playsklep.pl . Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy w złożeniu zamówienia.

  • Kiedy składasz zamówienie, połączenie internetowe jest zabezpieczone protokołem szyfrowania SSL i https. Dzięki temu nikt nie może podejrzeć lub zmienić danych, które podajesz.
  • Urządzenia kupione w sklepie internetowym są objęte gwarancją na takich samych warunkach, jak sprzęt kupiony w Salonie.
  • Jeśli zdarzy się, że któregoś z urządzeń nie mamy (na przykład dlatego, że ostatni egzemplarz chce zamówić kilka osób), możesz wybrać inne urządzenie lub odwiedzić stronę za jakiś czas.

 

Czy mogę podpisać umowę na firmę w sklepie internetowym?

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, możesz podpisać umowę zamówioną w sklepie internetowym.

Jeśli prowadzisz inny typ działalności gospodarczej, porozmawiaj z konsultantem na czacie w sklepie internetowym Play – konsultant wybierze dla Ciebie odpowiednią ofertę.

wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się