wróć do Sklep internetowy

Zakupy w sklepie internetowym

W sklepie internetowym Play możesz wybrać produkty i zamówić je bez wychodzenia z domu. Jeśli masz wątpliwości, w każdej chwili możesz skontaktować się z naszymi konsultantami na czacie, pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym) lub e-mailem pod adresem eshop@playsklep.pl . Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy w złożeniu zamówienia.

  • Kiedy składasz zamówienie, połączenie internetowe jest zabezpieczone protokołem szyfrowania SSL i https. Dzięki temu nikt nie może podejrzeć lub zmienić danych, które podajesz.
  • Urządzenia kupione w sklepie internetowym są objęte gwarancją na takich samych warunkach, jak sprzęt kupiony w Salonie.
  • Jeśli zdarzy się, że któregoś z urządzeń nie mamy (na przykład dlatego, że ostatni egzemplarz chce zamówić kilka osób), możesz wybrać inne urządzenie lub odwiedzić stronę za jakiś czas.

 

Czy mogę podpisać umowę na firmę w sklepie internetowym?

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, możesz podpisać umowę zamówioną w sklepie internetowym.

Jeśli prowadzisz inny typ działalności gospodarczej, porozmawiaj z konsultantem na czacie w sklepie internetowym Play – konsultant wybierze dla Ciebie odpowiednią ofertę.

wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl