wróć do Sklep internetowy

Jak złożyć zamówienie

W czasie składania zamówienia poprosimy Cię o podanie kilku informacji. Jeśli masz wątpliwości, możesz w każdej chwili skontaktować się z konsultantem.

 

Jakie dane przygotować, żeby złożyć zamówienie?

  • imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • PESEL,
  • numer dowodu osobistego,
  • adres e-mail,
  • adres, na który mamy dostarczyć Twoją przesyłkę.

 

Jak wygląda potwierdzanie danych

Po złożeniu zamówienia możemy zadzwonić do Ciebie, żeby potwierdzić Twoje dane.

Możemy też poprosić Cię o przesłanie e-mailem zdjęć lub skanów Twoich dokumentów. Wyślemy do Ciebie e-maila w tej sprawie, z dokładną instrukcją. Na wysłanie dokumentów masz 7 dni kalendarzowych. Jeśli nie dostaniemy ich od Ciebie w tym czasie – anulujemy Twoje zamówienie.

Wymagania techniczne zdjęć/skanów:

  • rozmiar wiadomości z załącznikami – do 20 MB,
  • minimalna rozdzielczość skanów dokumentu – 100 DPI (850px X 1184px).

Jak zapłacić za zamówienie

Jeśli zamawiasz:

  • telefon z umową – za zamówienie płacisz kurierowi gotówką przy odbiorze,
  • telefon bez umowy lub same akcesoria – możesz zapłacić kurierowi kartą lub gotówką przy odbiorze albo wcześniej, przelewem online, kartą blikiem lub wybrać zapłatę w ratach.

Podczas składania zamówienia możesz wybrać formę potwierdzenia transakcji:

  • sam paragon,
  • faktura VAT.

Fakturę możemy wystawić później, do trzech miesięcy od daty odebrania przesyłki.

Jeśli chcesz dostać fakturę, prześlij nam oryginał paragonu na adres:
Sklep Internetowy Play
ul. Działkowa 62
02-234 Warszawa

 

Co zrobić, jeśli chcę zmienić urządzenie lub taryfę już po złożeniu zamówienia

Jeśli chcesz zmienić:

  • tylko kolor urządzenia – napisz do nas e-maila w tej sprawie na adres eshop@playsklep.pl. Koniecznie podaj numer swojego zamówienia,
  • zamówione urządzenie na inne – musisz anulować całe zamówienie i złożyć nowe,
  • taryfę na niższą – musisz anulować zamówienie i złożyć nowe,
  • taryfę na wyższą – zadzwoń w tej sprawie do Obsługi Klienta. Możesz to zrobić nawet po odbiorze przesyłki.

Gdzie sprawdzić, co dzieje się z zamówieniem

Żeby sprawdzić status zamówienia, wpisz w formularzu PESEL i numer zamówienia. Sprawdź status swojego zamówienia .

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane, dostaniesz od nas e-maila i SMS-a.

wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl