wróć do Sklep internetowy

Jak złożyć zamówienie

W czasie składania zamówienia poprosimy Cię o podanie kilku informacji. Jeśli masz wątpliwości, możesz w każdej chwili skontaktować się z konsultantem.

 

Jakie dane przygotować, żeby złożyć zamówienie?

  • imię i nazwisko,
  • adres zamieszkania,
  • PESEL,
  • numer dowodu osobistego,
  • adres e-mail,
  • adres, na który mamy dostarczyć Twoją przesyłkę.

 

Jak wygląda potwierdzanie danych

Po złożeniu zamówienia możemy zadzwonić do Ciebie, żeby potwierdzić Twoje dane.

Możemy też poprosić Cię o przesłanie e-mailem zdjęć lub skanów Twoich dokumentów. Wyślemy do Ciebie e-maila w tej sprawie, z dokładną instrukcją. Na wysłanie dokumentów masz 7 dni kalendarzowych. Jeśli nie dostaniemy ich od Ciebie w tym czasie – anulujemy Twoje zamówienie.

Wymagania techniczne zdjęć/skanów:

  • rozmiar wiadomości z załącznikami – do 20 MB,
  • minimalna rozdzielczość skanów dokumentu – 100 DPI (850px X 1184px).

Jak zapłacić za zamówienie

Jeśli zamawiasz:

  • telefon z umową – za zamówienie płacisz kurierowi gotówką przy odbiorze,
  • telefon bez umowy lub same akcesoria – możesz zapłacić kurierowi kartą lub gotówką przy odbiorze albo wcześniej, przelewem online, kartą blikiem lub wybrać zapłatę w ratach.

Podczas składania zamówienia możesz wybrać formę potwierdzenia transakcji:

  • sam paragon,
  • faktura VAT.

Fakturę możemy wystawić później, do trzech miesięcy od daty odebrania przesyłki.

Jeśli chcesz dostać fakturę, prześlij nam oryginał paragonu na adres:
Sklep Internetowy Play
ul. Działkowa 62
02-234 Warszawa

 

Co zrobić, jeśli chcę zmienić urządzenie lub taryfę już po złożeniu zamówienia

Jeśli chcesz zmienić:

  • tylko kolor urządzenia – napisz do nas e-maila w tej sprawie na adres eshop@playsklep.pl. Koniecznie podaj numer swojego zamówienia,
  • zamówione urządzenie na inne – musisz anulować całe zamówienie i złożyć nowe,
  • taryfę na niższą – musisz anulować zamówienie i złożyć nowe,
  • taryfę na wyższą – zadzwoń w tej sprawie do Obsługi Klienta. Możesz to zrobić nawet po odbiorze przesyłki.

Gdzie sprawdzić, co dzieje się z zamówieniem

Żeby sprawdzić status zamówienia, wpisz w formularzu PESEL i numer zamówienia. Sprawdź status swojego zamówienia .

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane, dostaniesz od nas e-maila i SMS-a.

wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się