Free Zone

  • Opis główny

    Free Zone

    Dzięki usłudze Free Zone, masz darmowy dostęp do najpopularniejszych portali w internecie. Korzystając ze swojego telefonu, możesz bezpłatnie oglądać strony Facebook.com, NK.pl, Goldenline.pl, Linkedin.com oraz Onet.pl (bez VOD).

     
  • Opis usługi

    Rozumiemy Twoje potrzeby. Jeśli masz ofertę typu All Inclusive albo inną ofertę z pakietem Smartfon włączonym przez cały czas trwania umowy, masz dostęp do usługi Free Zone. Zastępuje ona dotychczasowy Pakiet Społecznościowy, zwiększając przy tym swoją funkcjonalność.

    Oprócz dostępu do najpopularniejszych w Polsce portali społecznościowych: Facebooka, NK (dawniej Nasza-Klasa), Goldenline i Linkedin, Free Zone zapewnia darmowy dostęp do portali Grupy Onet, tj. do serwisów Onet.pl (bez VOD), Sympatia.pl i Zumi.pl.

    Jeśli korzystasz ze swojego smartfona i masz odpowiedni plan taryfowy, włącz bez wahania tę usługę. Dzięki temu Twój pakiet nie będzie pomniejszany kiedy będziesz surfował po swoich ulubionych portalach. Korzystając zarówno z mobilnej przeglądarki lub dedykowanej aplikacji, nie musisz już się obawiać tego, że Twój pakiet Smartfon zbyt szybko ulegnie wyczerpaniu. O szczegółach przeczytaj w regulaminie.

     
  • Cennik

    Usługa Free Zone jest bezpłatna. Możesz ją wyłączyć w dowolnym momencie, dyspozycja zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin.

     
  • FAQ

    • Free Zone to usługa zapewniająca bezpłatny dostęp do najpopularniejszych portali społecznościowych oraz największego polskiego portalu Onet.pl. Usługa zapewnia darmowe surfowanie przez telefon komórkowy po elementach własnych portali. Jeśli więc przeniesiesz się poza te serwisy, pakiet danych, który masz włączony na swoim koncie zacznie się pomniejszać, ale – co najważniejsze – nie będzie powodował żadnych nowych kosztów. Do elementów własnych serwisu nie wliczają się też reklamy oraz odnośniki do zewnętrznych serwisów statystycznych. Z usługi Free Zone może skorzystać każdy, kto ma promocję Play dotyczącą oferty głosowej z zaszytym pakietem danych przez cały okres trwania umowy, tj. Klienci oferty typu All Inclusive, All Inclusive MAX.

    • Usługa zapewnia dostęp do najpopularniejszych portali społecznościowych w Polsce, tj. portalu Facebook, NK (dawniej: Nasza-­‐Klasa), Linkedin oraz Goldenline. Dodatkowo Użytkownik zyskuje dostęp do najpopularniejszego w Polsce portalu informacyjno-­‐rozrywkowego Onet.pl, a także do należących do Grupy Onet portali Sympatia.pl oraz Zumi.pl. Usługa nie zapewnia bezpłatnego dostępu do serwisu VOD na www.onet.pl (usługa Onet.VOD).

    • Usługa Free Zone zapewnia dostęp do tzw. komponentów własnych portali. Jeśli więc Użytkownik kliknie w zewnętrzny link, prowadzący poza portal, transmisja danych nie będzie już darmowa. Najważniejsze w usłudze Free Zone jest jej powiązanie z bezpiecznymi pakietami danych, które Klient ma włączone przez cały czas trwania umowy. To oznacza, iż jakakolwiek transmisja niezaliczona jako darmowa nie powiększy rachunku Klienta (koszty nie wzrosną), a jedynie pomniejszy ona dostępną ilość danych, którą Abonent posiada. Z dotychczasowych obserwacji, większość Klientów posiadających tego typu pakiety poczuje pełen komfort korzystania z nowej usługi bez jakichkolwiek zmian w wysokości rachunku.

    • Usługa Free Zone jest usługą nadrzędną wobec Pakietu Społecznościowego. Wszystkie portale, od których Klient miał dostęp w ramach Pakietu, otrzymuje także w ramach usługi Free Zone. Dodatkowo, znajdują się tam także wymienione wyżej portale z Grupy Onet. Klienci All Inclusive i All Inclusive MAX, którzy przed 30 marca mieli standardowo włączony Pakiet Społecznościowy, mają swobodną możliwość włączania i wyłączania usługi Free Zone. W momencie włączenia usługi, Pakiet Społecznościowy pozostanie nadal włączony, ale nie będzie funkcjonował. Jego działanie zostanie wznowione po wyłączeniu usługi Free Zone przez Klienta. W momencie, gdy usługa Free Zone jest włączona, obie z nich – Free Zone i Pakiet Społecznościowy – będą widoczne na fakturze.

     
  • Dezaktywacja

    Aby wyłączyć usługę należy wykonać jedną z 3 czynności:

    • wybrać zatwierdzić na klawiaturze telefonu krótki kod o treści: 111*249*2#
    • wejść do serwisu Play 24 i wybrać odpowiednią opcję w zakładce Usługi
    • zadzwonić do call-center na numer *500 i poinformować Konsultanta, aby wyłączył usługę.
     
Czy ten artykuł był pomocny?