wróć do Pomoc techniczna

Simlock w telefonach Play

Telefon, który kupujesz w Play, nie będzie miał blokady sim-lock, co znaczy, że może działać również z kartą SIM innego operatora.
Wyjątkiem jest iPhone.

Jeśli chcesz zdjąć blokadę z zakupionego w Play iPhone'a, zapraszamy Cię do najbliższego POS-u, gdzie możesz skorzystać z pomocy konsultanta. Zdjęcie blokady sim-lock jest bezpłatne. Możesz też samodzielnie zdjąć blokadę (postępując według instrukcji zamieszczonej poniżej).

  • Krok 1. Wyłącz telefon.
  • Krok 2. łóż kartę SIM innego operatora niż Play i z wyłączonym kodem PIN.
  • Krok 3. Włącz telefon.
  • Krok 4. Podłącz telefon do komputera z zainstalowanym programem iTunes i poczekaj na pojawienie się ekranu z napisem "Wymagana aktywacja".
  • Krok 5. Jeżeli na ekranie komputera pojawi się komunikat: "Nie można było aktywować iPhone’a. Spróbuj później", kliknij "OK." aby zamknąć okienko z komunikatem.
  • Krok 6. Odblokuj telefon.
  • Krok 7. Kliknij przycisk "Połącz z iTunes" a następnie przycisk "Dalej".
  • Krok 8. Odłącz telefon od komputera i ponownie podłącz aby aktywować telefon.
  • Krok 9. Po chwili telefon zacznie szukać sieci. Jeżeli włożona karta jest aktywna, telefon zaloguje się do sieci.

 

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl