Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Simlock w telefonach Play
Telefon, który kupujesz w Play, nie będzie miał blokady sim-lock, co znaczy, że może działać również z kartą SIM innego operatora.
Wyjątkiem jest iPhone.
Jeśli chcesz zdjąć blokadę z zakupionego w Play iPhone'a, zapraszamy Cię do najbliższego POS-u, gdzie możesz skorzystać z pomocy konsultanta. Zdjęcie blokady sim-lock jest bezpłatne. Możesz też samodzielnie zdjąć blokadę (postępując według instrukcji zamieszczonej poniżej).
- Krok 1. Wyłącz telefon.
- Krok 2. łóż kartę SIM innego operatora niż Play i z wyłączonym kodem PIN.
- Krok 3. Włącz telefon.
- Krok 4. Podłącz telefon do komputera z zainstalowanym programem iTunes i poczekaj na pojawienie się ekranu z napisem "Wymagana aktywacja".
- Krok 5. Jeżeli na ekranie komputera pojawi się komunikat: "Nie można było aktywować iPhone’a. Spróbuj później", kliknij "OK." aby zamknąć okienko z komunikatem.
- Krok 6. Odblokuj telefon.
- Krok 7. Kliknij przycisk "Połącz z iTunes" a następnie przycisk "Dalej".
- Krok 8. Odłącz telefon od komputera i ponownie podłącz aby aktywować telefon.
- Krok 9. Po chwili telefon zacznie szukać sieci. Jeżeli włożona karta jest aktywna, telefon zaloguje się do sieci.