wróć do Jak korzystać z Google Play

Możliwe problemy, jeśli korzystasz z urządzenia umożliwiającego jednoczesne korzystanie z dwóch kart SIM

Sprawdź, czy w gnieździe nr 1 znajduje się odpowiednia karta SIM na której chcesz ustawić płatności z Play, i w razie potrzeby wyjmij kartę SIM z gniazda nr 2 lub wyłącz działanie karty z gniazda 2.

 

wróć do Jak korzystać z Google Play

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się