wróć do Jak korzystać z Microsoft Store

FAQ - Jak korzystać z Microsoft Store

Czy korzystając z ofert Play Internet mogę robić zakupy w Sklepie Microsoft Store i korzystać z opcji „Zapłać z Play”?
Tak, nawet jeśli karta SIM nie znajduje się w urządzeniu. Zakupy potwierdzasz hasłem przypisanym do konta Microsoft.

Czy otrzymam SMS potwierdzający dokonanie zakupu?
Nie. Otrzymasz za to e-mail od Microsoft z informacją o dokonanej transakcji.

Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować w Sklepie Microsoft Store, kiedy korzystam z Wi-Fi?
Tak

Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować, kiedy jestem w roamingu krajowym/zagranicznym?
Tak

Czy zapłacę za transfer danych?
Tak. Przeglądanie stron Sklepu Microsoft Store oraz pobieranie aplikacji nie jest zwolnione z opłat za transfer danych. Możesz też korzystać z sieci WiFi – w takim przypadku nie ponosisz kosztów transmisji danych.

Gdzie znajdę historię zakupów?
Zaloguj się na stronie https://account.microsoft.com/billing/orders – znajdziesz tam wszystkie swoje zakupy.

Jak mogę opłacić zaległą subskrypcję Microsoft?
Szczegóły znajdziesz na stronie https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4028156/microsoft-account-pay-for-a-past-due-microsoft-subscription?fref=services_help_payDueBalanceSub

Zakupy, za które płacę kartą kredytową, mogę zobaczyć na wyciągu bankowym. Gdzie mogę zobaczyć zakupy opłacone metodą „Zapłać z Play”?

  • w serwisie PLAY24. Zobaczysz tam status transakcji, tzn. czy dana transakcja obciążyła już rachunek. W serwisie PLAY24 nie są widoczne transakcje anulowane.
  • w Sklepie Mirosoft, po zalogowaniu do swojego konta na stronie https://account.mirosoft.com . Zobaczysz tam wszystkie swoje zakupy, zarówno te dokonane z użyciem usługi „Zapłać z Play” jak i te przy użyciu karty kredytowej.

Jak zakupy w Sklepie Microsoft Store będą wyglądać na moim rachunku telefonicznym?
Informacja o zakupach Aplikacji i Gier dokonanych w Microsoft/Xbox Store w ramach zakupów mobilnych jest wyszczególniona w załączniku do faktury wystawionej przez P4 sp. z o.o. za bieżące usługi telekomunikacyjne:

 

  • w sekcji „Rozliczenie Konta", będzie widoczna pozycja: Zakupy Mobilne – kwoty pobrane na rzecz osób trzecich
  • w sekcji „Szczegóły bieżącego rozliczenia", będzie widoczna pozycja: Zakup Microsoft: [Nazwa producenta] – [Nazwa aplikacji] (data zakupu), np. Zakup Microsoft: Game of thrones movie 16.05.2018 2,99

Gdzie mogę kierować reklamacje, jeśli coś jest nie w porządku?

  • do producenta aplikacji – jeśli wystąpił jakikolwiek problem z aplikacją, bo np. nie działa; nie spełnia oczekiwań; nie jest zgodna z opisem; jest niskiej jakości
  • do PLAY – jeśli naliczono nieprawidłową opłatę i odbiega ona od kwoty zaprezentowanej na stronie https://account.microsoft.com/billing/orders
  • do Microsoft Store – jeśli zapłaciłeś, ale z powodu jakiegoś błędu nie możesz pobrać aplikacji.

Więcej szczegółów znajdziesz na https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-zglosic-reklamacje-w-microsoft-store.html

 

 

wróć do Jak korzystać z Microsoft Store

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl