Czy korzystając z ofert Play Internet mogę robić zakupy w Sklepie Microsoft Store i korzystać z opcji „Zapłać z Play”?
Tak, nawet jeśli karta SIM nie znajduje się w urządzeniu. Zakupy potwierdzasz hasłem przypisanym do konta Microsoft.
Czy otrzymam SMS potwierdzający dokonanie zakupu?
Nie. Otrzymasz za to e-mail od Microsoft z informacją o dokonanej transakcji.
Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować w Sklepie Microsoft Store, kiedy korzystam z Wi-Fi?
Tak
Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować, kiedy jestem w roamingu krajowym/zagranicznym?
Tak
Czy zapłacę za transfer danych?
Tak. Przeglądanie stron Sklepu Microsoft Store oraz pobieranie aplikacji nie jest zwolnione z opłat za transfer danych. Możesz też korzystać z sieci WiFi – w takim przypadku nie ponosisz kosztów transmisji danych.
Gdzie znajdę historię zakupów?
Zaloguj się na stronie https://account.microsoft.com/billing/orders – znajdziesz tam wszystkie swoje zakupy.
Jak mogę opłacić zaległą subskrypcję Microsoft?
Szczegóły znajdziesz na stronie https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4028156/microsoft-account-pay-for-a-past-due-microsoft-subscription?fref=services_help_payDueBalanceSub
Zakupy, za które płacę kartą kredytową, mogę zobaczyć na wyciągu bankowym. Gdzie mogę zobaczyć zakupy opłacone metodą „Zapłać z Play”?
- w serwisie PLAY24. Zobaczysz tam status transakcji, tzn. czy dana transakcja obciążyła już rachunek. W serwisie PLAY24 nie są widoczne transakcje anulowane.
- w Sklepie Mirosoft, po zalogowaniu do swojego konta na stronie https://account.mirosoft.com . Zobaczysz tam wszystkie swoje zakupy, zarówno te dokonane z użyciem usługi „Zapłać z Play” jak i te przy użyciu karty kredytowej.
Jak zakupy w Sklepie Microsoft Store będą wyglądać na moim rachunku telefonicznym?
Informacja o zakupach Aplikacji i Gier dokonanych w Microsoft/Xbox Store w ramach zakupów mobilnych jest wyszczególniona w załączniku do faktury wystawionej przez P4 sp. z o.o. za bieżące usługi telekomunikacyjne:
- w sekcji „Rozliczenie Konta", będzie widoczna pozycja: Zakupy Mobilne – kwoty pobrane na rzecz osób trzecich
- w sekcji „Szczegóły bieżącego rozliczenia", będzie widoczna pozycja: Zakup Microsoft: [Nazwa producenta] – [Nazwa aplikacji] (data zakupu), np. Zakup Microsoft: Game of thrones movie 16.05.2018 2,99
Gdzie mogę kierować reklamacje, jeśli coś jest nie w porządku?
- do producenta aplikacji – jeśli wystąpił jakikolwiek problem z aplikacją, bo np. nie działa; nie spełnia oczekiwań; nie jest zgodna z opisem; jest niskiej jakości
- do PLAY – jeśli naliczono nieprawidłową opłatę i odbiega ona od kwoty zaprezentowanej na stronie https://account.microsoft.com/billing/orders
- do Microsoft Store – jeśli zapłaciłeś, ale z powodu jakiegoś błędu nie możesz pobrać aplikacji.
Więcej szczegółów znajdziesz na https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-zglosic-reklamacje-w-microsoft-store.html