Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
FAQ - Jak korzystać z App Store
Czy korzystając z ofert Play Internet mogę robić zakupy w Sklepie App Store i korzystać z opcji „Zapłać z Play”?
Tak, nawet jeśli karta SIM nie znajduje się w urządzeniu. Zakupy potwierdzasz hasłem przypisanym do Apple ID.
Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować w Sklepie App Store, kiedy korzystam z Wi-Fi?
Tak
Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować, kiedy jestem w roamingu krajowym/zagranicznym?
Tak
Czy zapłacę za transfer danych?
Tak. Przeglądanie stron Sklepu App Store oraz pobieranie aplikacji nie jest zwolnione z opłat za transfer danych. Możesz skorzystać z sieci WiFi – w takim przypadku nie ponosisz kosztów transmisji danych.
Jak zakupy w Sklepie App Store będą wyglądać na moim rachunku telefonicznym?
Informacja o zakupach dokonanych w AppStore, iTunes Store, iBooks, iCloud i Apple Music w ramach zakupów mobilnych jest wyszczególniona w załączniku do faktury wystawionej przez P4 sp. z o.o. za bieżące usługi telekomunikacyjne:
- w sekcji „Rozliczenie Konta", będzie pozycja: Zakupy Mobilne – kwoty pobrane na rzecz osób trzecich
- w sekcji „Szczegóły bieżącego rozliczenia", będzie pozycja: Zakup: iTunes [numer zamówienia] – [itunes.com/bill] (data zakupu), kwota
Np. iTunes MVLQ67S89H2 - iTunes.com/bill 16.11.2018 21,99
Zakupy, za które płacę kartą kredytową, mogę zobaczyć na wyciągu bankowym. A gdzie mogę zobaczyć zakupy, za które płacę wybierając „Zapłać z Play”?
- Transakcje będą widoczne w serwisie PLAY24. Zobaczysz tam status transakcji, czyli informację, czy dana transakcja obciążyła już rachunek. W serwisie PLAY24 nie będzie widać transakcji anulowanych
- W Sklepie App Store po zalogowaniu do swojego konta w Apple ID zobaczysz wszystkie wykonane transakcje niezależnie od tego, czy zakupy zostały opłacone kartą kredytową, czy opcją „Zapłać z Play”.
Czy otrzymam SMS potwierdzający dokonanie zakupu?
Nie, otrzymasz za to e-mail od Sklepu App Store z fakturą za zrealizowane zakupy.
Gdzie znajdę historię zakupów?
Zaloguj się na stronie itunes.com/bill – znajdziesz tam wszystkie swoje zakupy.
Gdzie mogę sprawdzić dowody zakupu oraz zgłosić problem z kupioną rzeczą?
Odwiedź stronę reportaproblem.apple.com
Jak mogę zarządzać aktywnymi subskrypcjami?
Aby wyświetlić i zarządzać subskrypcjami, wejdź w sekcję "Zarządzaj subskrypcjami" na stronie https://support.apple.com/pl-pl/billing
Dodatkowe informacje znajdziesz ma stronie https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-anulowac-subskrypcje-w-app-store.html
Nie mam telefonu Apple, a mam opłaty za zakupy w App Store, jak to możliwe?
Ustawiając metodę płatności “Zapłać z Play” możesz użyć innego numeru telefonu niż ten przypisany do karty SIM znajdującej się w urządzeniu. Dodanie numeru zawsze jest poprzedzone przesłaniem kodu PIN, który trzeba podać, aby poprawnie skonfigurować metodę płatności. Sprawdź czy nie podałeś numeru do konfiguracji tej metody komuś z Twojej rodziny, kto korzysta z urządzeń Apple.
Co mam zrobić jeśli nie mogę znaleźć zakupu lub widzę nieoczekiwane obciążenia?
Jeśli nie rozpoznajesz danego zakupu, przed skontaktowaniem się z firmą Apple porównaj historię zakupów z wyciągiem ze swojej karty kredytowej lub debetowej.
Jeśli widzisz obciążenia na Fakturze Play, ale kupione rzeczy nie znajdują się w historii zakupów, możliwe, że masz wiele kont Apple ID.
Jeśli nie widzisz jakiegoś zakupu, możliwe też, że jest on ukryty. Dowiedz się, jak ukrywać aplikacje na telefonie iPhone, iPadzie, iPodzie touch lub komputerze Mac oraz jak ukrywać i ponowne pokazywać muzykę, filmy, programy TV, książki audio oraz książki
Gdzie mogę kierować reklamacje, jeśli coś jest nie w porządku?
- Do producenta aplikacji – jeśli wystąpił jakikolwiek problem z aplikacją, bo np. nie działa; nie spełnia oczekiwań; nie jest zgodna z opisem; jest niskiej jakości.
- Do PLAY – jeśli naliczono nieprawidłową opłatę i odbiega ona od kwoty zaprezentowanej na stronie https://play.google.com/store/account
- Do Appla – jeśli zapłaciłeś, ale z powodu jakiegoś błędu nie możesz pobrać aplikacji.
Więcej szczegółów znajdziesz na https://www.play.pl/pomoc/serwis/jak-zglosic-reklamacje-w-app-store.html