Jak korzystać z App Store - FAQ

Gdzie znajdę historię zakupów?
Zaloguj się na stronie itunes.com/bill – znajdziesz tam wszystkie swoje zakupy.

3. Jeśli na rachunku w Play znajdujesz i nie pamiętasz co to był za zakup odwiedź stronę
Tak

Czy Sklep Google Play™ ma coś wspólnego z operatorem telekomunikacyjnym PLAY - P4 sp. z o.o.?
Sklep Google Play™ należy do firmy Google i nie jest to marka operatora PLAY. Kupując aplikacje w Sklepie Google Play™ kupujesz je od Google.

Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować w Sklepie Google Play™, kiedy korzystam z Wi-Fi?
Tak

Czy Sklep Google Play™ ma coś wspólnego z operatorem telekomunikacyjnym PLAY - P4 sp. z o.o.?
Sklep Google Play™ należy do firmy Google i nie jest to marka operatora PLAY. Kupując aplikacje w Sklepie Google Play™ kupujesz je od Google.

Czy mogę wybrać „Zapłać z Play” i kupować w Sklepie Google Play™, kiedy korzystam z Wi-Fi?
Tak

Aby anulować subskrypcję, wykonaj poniższe instrukcje (identyczne dla wszystkich pełnych i próbnych subskrypcji Microsoft, w tym Xbox Live i Office 365).

Możesz anulować subskrypcję i otrzymać zwrot kosztów w ciągu 30 dni od daty zakupu, lub w ciągu 30 dni od pierwszego zakupu w subskrypcji odnawialnej.

  • Zaloguj się na swoje konto Microsoft.
  • Kliknij Usługi i subskrypcje.
  • Znajdź subskrypcję, którą chcesz anulować i wybierz Płatności i rozliczenia > Anuluj.
    Jeśli nie widzisz subskrypcji, upewnij się, użytkownik jest zalogowany do prawidłowego konta Microsoft dla danej subskrypcji.
  • Wybierz Potwierdź anulowanie. W skrzynce odbiorczej poszukaj wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jeżli masz wątpliwości, zapoznaj się z opisem jak anulować cykliczną subskrypcję Microsoft dostępnym na stronie pomocy firmy Microsoft.

 

 

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl