wróć do Jak korzystać z Google Play

Jak zgłosić reklamację zakupów w Google Play

Jeśli chcesz zgłosić reklamację zakupów w Google Play zwróć się bezpośrednio do Google, zgodnie z instrukcją:

  • Wejdź na stronę https://play.google.com/store
  • Kliknij Konto po prawej stronie https://play.google.com/store/account
  • Przejdź do historii zamówień – zobaczysz tam kupione przez siebie produkty w Google Play – kliknij symbol trzech kropek i wybierz „poproś o zwrot środków”.
  • Wybierz powód prośby o zwrot z pośród dostępnej listy.
  • Opisz problem i prześlij prośbę.

 

Dodatkowe informacje przydatne przy wyjaśnianiu reklamacji

Poradnik dla rodziców: https://support.google.com/googleplay/answer/6209547

Zasady zwrotów w sklepie Google Play opisane są na stronie: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637

Czas oczekiwania na zwrot przy korzystaniu z płatności w Google Play za pośrednictwem Zapłać z Play:

  • Jeśli reklamacja i zwrot nastąpiły przed wystawieniem faktury, transakcja zostanie anulowana i nie pojawi się na fakturze.
  • Jeśli żądanie zwrotu nastąpiło po wystawieniu faktury na której były zakupy, wtedy zwrot pojawi na kolejnej fakturze. Informację o zwrocie znajdziesz w tej samej sekcji, w której były zakupy, z opisem „Anulowanie opłaty za zakupy mobilne”.

Zgodnie z informacją od Google może to potrwać nawet do 60 dni.

wróć do Jak korzystać z Google Play

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się