Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak zgłosić reklamację zakupów w Google Play
Jeśli chcesz zgłosić reklamację zakupów w Google Play zwróć się bezpośrednio do Google, zgodnie z instrukcją:
- Wejdź na stronę https://play.google.com/store
- Kliknij Konto po prawej stronie https://play.google.com/store/account
- Przejdź do historii zamówień – zobaczysz tam kupione przez siebie produkty w Google Play – kliknij symbol trzech kropek i wybierz „poproś o zwrot środków”.
- Wybierz powód prośby o zwrot z pośród dostępnej listy.
- Opisz problem i prześlij prośbę.
Dodatkowe informacje przydatne przy wyjaśnianiu reklamacji
Poradnik dla rodziców: https://support.google.com/googleplay/answer/6209547
Zasady zwrotów w sklepie Google Play opisane są na stronie: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637
Czas oczekiwania na zwrot przy korzystaniu z płatności w Google Play za pośrednictwem Zapłać z Play:
- Jeśli reklamacja i zwrot nastąpiły przed wystawieniem faktury, transakcja zostanie anulowana i nie pojawi się na fakturze.
- Jeśli żądanie zwrotu nastąpiło po wystawieniu faktury na której były zakupy, wtedy zwrot pojawi na kolejnej fakturze. Informację o zwrocie znajdziesz w tej samej sekcji, w której były zakupy, z opisem „Anulowanie opłaty za zakupy mobilne”.
Zgodnie z informacją od Google może to potrwać nawet do 60 dni.