wróć do Jak korzystać z Google Play

Jak zgłosić reklamację zakupów w Google Play

Jeśli chcesz zgłosić reklamację zakupów w Google Play zwróć się bezpośrednio do Google, zgodnie z instrukcją:

  • Wejdź na stronę https://play.google.com/store
  • Kliknij Konto po prawej stronie https://play.google.com/store/account
  • Przejdź do historii zamówień – zobaczysz tam kupione przez siebie produkty w Google Play – kliknij symbol trzech kropek i wybierz „poproś o zwrot środków”.
  • Wybierz powód prośby o zwrot z pośród dostępnej listy.
  • Opisz problem i prześlij prośbę.

 

Dodatkowe informacje przydatne przy wyjaśnianiu reklamacji

Poradnik dla rodziców: https://support.google.com/googleplay/answer/6209547

Zasady zwrotów w sklepie Google Play opisane są na stronie: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637

Czas oczekiwania na zwrot przy korzystaniu z płatności w Google Play za pośrednictwem Zapłać z Play:

  • Jeśli reklamacja i zwrot nastąpiły przed wystawieniem faktury, transakcja zostanie anulowana i nie pojawi się na fakturze.
  • Jeśli żądanie zwrotu nastąpiło po wystawieniu faktury na której były zakupy, wtedy zwrot pojawi na kolejnej fakturze. Informację o zwrocie znajdziesz w tej samej sekcji, w której były zakupy, z opisem „Anulowanie opłaty za zakupy mobilne”.

Zgodnie z informacją od Google może to potrwać nawet do 60 dni.

wróć do Jak korzystać z Google Play

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl