Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak sprawdzić status naprawy
Zawiadomimy Cię, kiedy Twoje urządzenie będzie gotowe do odbioru po naprawie.
Jeżeli będziemy potrzebowali Twojej decyzji w sprawie reklamowanego sprzętu skontaktujemy się z Tobą. Informacji zawsze udzieli salon, który przyjął Twoją reklamację lub Obsługa Klienta (pod numerem telefonu *500 lub 790 500 500).
Możesz również śledzić status naprawy Twojego urządzenia, przez strony internetowe firm serwisujących.
Zobacz wykaz autoryzowanych serwisów.