wróć do Pomoc techniczna

Jak sprawdzić status naprawy

Zawiadomimy Cię, kiedy Twoje urządzenie będzie gotowe do odbioru po naprawie.

Jeżeli będziemy potrzebowali Twojej decyzji w sprawie reklamowanego sprzętu skontaktujemy się z Tobą. Informacji zawsze udzieli salon, który przyjął Twoją reklamację lub Obsługa Klienta (pod numerem telefonu *500 lub 790 500 500).

Możesz również śledzić status naprawy Twojego urządzenia, przez strony internetowe firm serwisujących.

Zobacz wykaz autoryzowanych serwisów.

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl