wróć do Jak korzystać z Microsoft Store

Jak anulować subskrypcję w sklepie Microsoft Store

Odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.

Aby anulować subskrypcję, wykonaj poniższe instrukcje (identyczne dla wszystkich pełnych i próbnych subskrypcji Microsoft, w tym Xbox Live i Office 365).

Możesz anulować subskrypcję i otrzymać zwrot kosztów w ciągu 30 dni od daty zakupu, lub w ciągu 30 dni od pierwszego zakupu w subskrypcji odnawialnej.

  • Zaloguj się na swoje konto Microsoft.
  • Kliknij Usługi i subskrypcje.
  • Znajdź subskrypcję, którą chcesz anulować i wybierz Płatności i rozliczenia > Anuluj.
    Jeśli nie widzisz subskrypcji, upewnij się, użytkownik jest zalogowany do prawidłowego konta Microsoft dla danej subskrypcji.
  • Wybierz Potwierdź anulowanie. W skrzynce odbiorczej poszukaj wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jeżli masz wątpliwości, zapoznaj się z opisem jak anulować cykliczną subskrypcję Microsoft dostępnym na stronie pomocy firmy Microsoft.

Opis jak anulować lub wyłączyć cykliczne rozliczenie subskrypcji Microsoft znajdziesz na stronie pomocy firmy Microsoft: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027815/microsoft-account-cancel-or-turn-off-recurring-billing-for-subscriptio

 

 

wróć do Jak korzystać z Microsoft Store

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl