wróć do Jak korzystać z Microsoft Store

Jak anulować subskrypcję w sklepie Microsoft Store

Odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.

Aby anulować subskrypcję, wykonaj poniższe instrukcje (identyczne dla wszystkich pełnych i próbnych subskrypcji Microsoft, w tym Xbox Live i Office 365).

Możesz anulować subskrypcję i otrzymać zwrot kosztów w ciągu 30 dni od daty zakupu, lub w ciągu 30 dni od pierwszego zakupu w subskrypcji odnawialnej.

  • Zaloguj się na swoje konto Microsoft.
  • Kliknij Usługi i subskrypcje.
  • Znajdź subskrypcję, którą chcesz anulować i wybierz Płatności i rozliczenia > Anuluj.
    Jeśli nie widzisz subskrypcji, upewnij się, użytkownik jest zalogowany do prawidłowego konta Microsoft dla danej subskrypcji.
  • Wybierz Potwierdź anulowanie. W skrzynce odbiorczej poszukaj wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jeżli masz wątpliwości, zapoznaj się z opisem jak anulować cykliczną subskrypcję Microsoft dostępnym na stronie pomocy firmy Microsoft.

Opis jak anulować lub wyłączyć cykliczne rozliczenie subskrypcji Microsoft znajdziesz na stronie pomocy firmy Microsoft: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027815/microsoft-account-cancel-or-turn-off-recurring-billing-for-subscriptio

 

 

wróć do Jak korzystać z Microsoft Store

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się