wróć do Jak korzystać z App Store

Jak anulować subskrypcję w sklepie App Store

Odinstalowanie aplikacji nie powoduje anulowania subskrypcji.

Wykonaj poniższe czynności, aby wyświetlić, zmienić lub anulować subskrypcje korzystając z telefonu iPhone, iPada, iPoda touch:

  • Wybierz kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > iTunes Store i App Store.
  • Kliknij swój identyfikator Apple ID u góry ekranu, a następnie wybierz opcję Pokaż Apple ID. Może być konieczne zalogowanie się za pomocą konta Apple ID.
  • Przewiń do opcji Subskrypcje i ją wybierz.
  • Wybierz subskrypcję, którą chcesz zarządzać.
    Jeśli nie widzisz danej subskrypcji na liście, a Twoje konto jest nadal obciążane opłatami, może to oznaczać, że rozliczaniem zajmuje się firma inna niż Apple. Dowiedz się, co zrobić, jeśli nadal nie możesz wyświetlić swojej subskrypcji .
  • Zmodyfikuj ustawienia subskrypcji przy użyciu dostępnych opcji.
    Możesz wybrać inną ofertę subskrypcji lub opcję Anuluj subskrypcję. Jeśli anulujesz subskrypcję, zostanie ona wyłączona po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Zobacz jak wyświetlić, zmienić lub anulować subskrypcje na urządzeniu Apple TV .

Zobacz jak wyświetlić, zmienić lub anulować subskrypcje na komputerze Mac lub PC .

 

 

wróć do Jak korzystać z App Store

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl