wróć do Pomoc techniczna

Czym różni się rękojmia od gwarancji

Gwarancja oznacza odpowiedzialność producenta za produkt, natomiast rękojmia to zasada odpowiedzialności sprzedawcy za sprzedaną rzecz.

Obszar GWARANCJA RĘKOJMIA
Odpowiedzialność Gwarant
(producent lub dystrybutor)
Sprzedawca
Okres trwania Jeśli Gwarant nie napisał inaczej w karcie gwarancyjnej, gwarancja obowiązuje, zgodnie z kodeksem cywilnym, przez 2 lata. 2 lata
Zakres (możliwe żądania) Naprawa/zgodnie z kartą gwarancyjną Naprawa, wymiana, rozwiązanie umowy zakupu, obniżenie ceny.
Termin rozpatrzenia reklamacji Jeśli gwarant nie wpisał innego terminu w karcie gwarancyjnej – 14 dni, zgodnie z kodeksem cywilnym. 14 dni kalendarzowych
Okres trwania po wymianie całego urządzenia 2 lata od daty wymiany 2 lata od daty wymiany
Podstawa prawna art. 577 § 1
Kodeksu cywilnego
art. 558 § 1
Kodeksu cywilnego
wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl