wróć do Czym różni się rękojmia od gwarancji

Co to jest gwarancja

Gwarancja jakości to odpowiedzialność gwaranta (czyli producenta, który nie jest sprzedawcą) wobec kupującego za to, że w określonym czasie kupiona rzecz będzie sprawna i funkcjonalna.

Jeśli Twoje urządzenie działa nieprawidłowo (np. uszkodzony głośnik, wyświetlacz, przyciski, złącza itd.) lub oprogramowania nie działa prawidłowo (np. urządzenie się resetuje, nie można zadzwonić, ekran mruga itd.) a wada nie powstała w wyniku fizycznego uszkodzenia (np. zalania, uderzenia, pozostawienia na słońcu, zgniecenia itd.) – masz prawo do gwarancji producenta.

Ile trwa gwarancja?

Czas ochrony gwarancyjnej to 2 lata, chyba że w warunkach gwarancji jest określony inaczej.

Terminy naprawy gwarancyjnej

Termin naprawy jest określony w warunkach gwarancji. Jeśli go nie podano, obowiązuje termin 14 dniowy (dni kalendarzowe).

Ile trwa gwarancja po naprawie?

W przypadku wymiany rzeczy wadliwej ochrona gwarancyjna biegnie od nowa.
W przypadku wymiany części gwarancja biegnie od początku na wymienioną część

wróć do Czym różni się rękojmia od gwarancji

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl