Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Co to jest gwarancja
Gwarancja jakości to odpowiedzialność gwaranta (czyli producenta, który nie jest sprzedawcą) wobec kupującego za to, że w określonym czasie kupiona rzecz będzie sprawna i funkcjonalna.
Jeśli Twoje urządzenie działa nieprawidłowo (np. uszkodzony głośnik, wyświetlacz, przyciski, złącza itd.) lub oprogramowania nie działa prawidłowo (np. urządzenie się resetuje, nie można zadzwonić, ekran mruga itd.) a wada nie powstała w wyniku fizycznego uszkodzenia (np. zalania, uderzenia, pozostawienia na słońcu, zgniecenia itd.) – masz prawo do gwarancji producenta.
Ile trwa gwarancja?
Czas ochrony gwarancyjnej to 2 lata, chyba że w warunkach gwarancji jest określony inaczej.
Terminy naprawy gwarancyjnej
Termin naprawy jest określony w warunkach gwarancji. Jeśli go nie podano, obowiązuje termin 14 dniowy (dni kalendarzowe).
Ile trwa gwarancja po naprawie?
W przypadku wymiany rzeczy wadliwej ochrona gwarancyjna biegnie od nowa.
W przypadku wymiany części gwarancja biegnie od początku na wymienioną część