wróć do E-faktura

Jak zrezygnować z e-faktur?

Masz dwie możliwości:

  • w aplikacji Play24 po wybraniu sekcji Płatności, a następnie Ustawienia lub w serwisie www.24.play.pl na stronie „Faktury" w zakładce „Usługi finansowe" odznaczasz opcję e-faktury,
  • przesyłasz wniosek o odwołanie zgody na e-fakturę na adres:
    P4 Sp. z o.o.
    Skr. pocztowa 41
    02-671 Warszawa

 

Jeśli zrezygnujesz z e-faktury:

  • zmiana będzie dotyczyła wszystkich numerów przypisanych do Twojego konta abonenckiego,
  • stracisz wszystkie korzyści, które były powiązane z e-fakturą, np. rabat (zmniejszenie opłaty) za abonament.

 

wróć do E-faktura

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się