wróć do Faktury i płatności

Jak otrzymać fakturę za doładowanie

Wypełnij formularz zamówienia faktury za doładowanie . Masz na to 7 dni od zasilenia telefonu. Później nie będziemy w stanie wystawić faktury.

Jeśli Twój telefon został doładowany kilkukrotnie, do każdego doładowania wypełnij osobny formularz.

Fakturę/e-fakturę wystawimy w ciągu 2 dni roboczych i wyślemy pocztą w ciągu 5 dni roboczych.
E-mailem prześlemy Ci link do strony z podglądem faktury.

Możesz zamówić fakturę za pojedyncze doładowanie lub wybrać fakturowanie zbiorcze za doładowania wykonane w ciągu miesiąca.
Fakturowanie zbiorcze polecamy firmom, które kilka razy w miesiącu korzystają z serwisu doladowania.play.pl. Na jednej fakturze zbierzemy wszystkie transakcje z danego miesiąca. Fakturę wystawimy na koniec miesiąca, a link do e-faktury prześlemy mailem.

 

wróć do Faktury i płatności

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się