wróć do Faktury i płatności

Dlaczego kwota na fakturze jest wyższa

Kwota na fakturze może być wyższa od kwoty Twojego abonamentu jeżeli:

  • skorzystałeś z dodatkowych usług poza abonamentem,
  • poprzednia faktura nie została przez Ciebie opłacona w terminie,
  • jest to Twoja pierwsza faktura w Play,
  • to Twoja pierwsza faktura po przedłużeniu umowy.

Szczegóły, za co naliczyliśmy opłaty, możesz sprawdzić w aplikacji Play24 lub na www.24.play.pl .

Kiedy mogą pojawić się dodatkowe opłaty?

Dodatkowe opłaty (poza abonamentem) mogą pojawić się na Twojej fakturze w kilku przypadkach. Na przykład wtedy, gdy:

  • przekroczysz limit minut, SMS-ów, MMS-ów lub transmisji danych, który masz w ramach swojego abonamentu,
  • skorzystasz z usług o podwyższonej opłacie, np. pobierzesz gry lub weźmiesz udział w konkursach,
  • wykonasz połączenia lub wyślesz SMS-y i MMS-y:
    - międzynarodowe – wykonane w Polsce na numer zagraniczny,
    - roamingowe – wykonane podczas pobytu za granicą. Dowiedz się więcej o roamingu.
  • dzwonisz na infolinie – w tym pod numer *500 do Centrum Obsługi Klienta Play,
  • nie masz opłaconej poprzedniej faktury w terminie – wtedy obecna faktura nie uwzględnia rabatu za e-fakturę i terminowe płatności.

 

Dlaczego Twoja pierwsza faktura w Play jest wyższa?

Abonament płacisz za pełny miesiąc (okres rozliczeniowy) korzystania z usług. Ten okres liczymy zawsze tak samo, na przykład od 5 do 4 dnia następnego miesiąca.

Rzadko zdarza się, że umowę podpisujesz dokładnie w tym dniu, kiedy zaczyna się okres rozliczeniowy. Dlatego na pierwszej fakturze rozliczamy tę niepełną część miesiąca oraz cały następny, bo abonament płaci się z góry. Dodatkowo na pierwszej fakturze doliczamy opłatę aktywacyjną.

Dlaczego faktura po przedłużeniu umowy jest wyższa?

Na pierwszej fakturze wystawionej po podpisaniu przedłużenia umowy (aneksu do umowy) pojawią się 2 opłaty abonamentowe:

  • za okres liczony od daty podpisania nowej umowy (aneksu) do ostatniego dnia Twojego okresu rozliczeniowego,
  • za pierwszy pełny okres rozliczeniowy po podpisaniu umowy.

Wystawimy Ci również korektę (fakturę korygującą). Poprawimy w niej rozliczenie za okres od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia Twojego okresu rozliczeniowego. Opłatę za ten czas pobraliśmy z góry - na starych zasadach. Nadpłatę uwzględnimy w korekcie.

wróć do Faktury i płatności

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się