Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Dlaczego kwota na fakturze jest wyższa
Kwota na fakturze może być wyższa od kwoty Twojego abonamentu jeżeli:
- skorzystałeś z dodatkowych usług poza abonamentem,
- poprzednia faktura nie została przez Ciebie opłacona w terminie,
- jest to Twoja pierwsza faktura w Play,
- to Twoja pierwsza faktura po przedłużeniu umowy.
Szczegóły, za co naliczyliśmy opłaty, możesz sprawdzić w aplikacji Play24 lub na www.24.play.pl .
Kiedy mogą pojawić się dodatkowe opłaty?
Dodatkowe opłaty (poza abonamentem) mogą pojawić się na Twojej fakturze w kilku przypadkach. Na przykład wtedy, gdy:
- przekroczysz limit minut, SMS-ów, MMS-ów lub transmisji danych, który masz w ramach swojego abonamentu,
- skorzystasz z usług o podwyższonej opłacie, np. pobierzesz gry lub weźmiesz udział w konkursach,
- wykonasz połączenia lub wyślesz SMS-y i MMS-y:
- międzynarodowe – wykonane w Polsce na numer zagraniczny,
- roamingowe – wykonane podczas pobytu za granicą. Dowiedz się więcej o roamingu. - dzwonisz na infolinie – w tym pod numer *500 do Centrum Obsługi Klienta Play,
- nie masz opłaconej poprzedniej faktury w terminie – wtedy obecna faktura nie uwzględnia rabatu za e-fakturę i terminowe płatności.
Dlaczego Twoja pierwsza faktura w Play jest wyższa?
Abonament płacisz za pełny miesiąc (okres rozliczeniowy) korzystania z usług. Ten okres liczymy zawsze tak samo, na przykład od 5 do 4 dnia następnego miesiąca.
Rzadko zdarza się, że umowę podpisujesz dokładnie w tym dniu, kiedy zaczyna się okres rozliczeniowy. Dlatego na pierwszej fakturze rozliczamy tę niepełną część miesiąca oraz cały następny, bo abonament płaci się z góry. Dodatkowo na pierwszej fakturze doliczamy opłatę aktywacyjną.
Dlaczego faktura po przedłużeniu umowy jest wyższa?
Na pierwszej fakturze wystawionej po podpisaniu przedłużenia umowy (aneksu do umowy) pojawią się 2 opłaty abonamentowe:
- za okres liczony od daty podpisania nowej umowy (aneksu) do ostatniego dnia Twojego okresu rozliczeniowego,
- za pierwszy pełny okres rozliczeniowy po podpisaniu umowy.