wróć do Faktury i płatności

Dlaczego kwota na fakturze jest wyższa

Kwota na fakturze może być wyższa od kwoty Twojego abonamentu jeżeli:

  • skorzystałeś z dodatkowych usług poza abonamentem,
  • poprzednia faktura nie została przez Ciebie opłacona w terminie,
  • jest to Twoja pierwsza faktura w Play,
  • to Twoja pierwsza faktura po przedłużeniu umowy.

Kiedy mogą pojawić się dodatkowe opłaty?

Dodatkowe opłaty (poza abonamentem) mogą pojawić się na Twojej fakturze w kilku przypadkach. Na przykład wtedy, gdy:

  • przekroczysz limit minut, SMS-ów, MMS-ów lub transmisji danych, który masz w ramach swojego abonamentu,
  • skorzystasz z usług o podwyższonej opłacie, np. pobierzesz gry lub weźmiesz udział w konkursach,
  • wykonasz połączenia lub wyślesz SMS-y i MMS-y:
    - międzynarodowe – wykonane w Polsce na numer zagraniczny,
    - roamingowe – wykonane podczas pobytu za granicą. Dowiedz się więcej o roamingu.
  • dzwonisz na infolinie – w tym pod numer *500 do Centrum Obsługi Klienta Play,
  • nie masz opłaconej poprzedniej faktury w terminie – wtedy obecna faktura nie uwzględnia rabatu za e-fakturę i terminowe płatności.

 

Dlaczego Twoja pierwsza faktura w Play jest wyższa?

Abonament płacisz za pełny miesiąc (okres rozliczeniowy) korzystania z usług. Ten okres liczymy zawsze tak samo, na przykład od 5 do 4 dnia następnego miesiąca.

Rzadko zdarza się, że umowę podpisujesz dokładnie w tym dniu, kiedy zaczyna się okres rozliczeniowy. Dlatego na pierwszej fakturze rozliczamy tę niepełną część miesiąca oraz cały następny, bo abonament płaci się z góry. Dodatkowo na pierwszej fakturze doliczamy opłatę aktywacyjną.

Dlaczego faktura po przedłużeniu umowy jest wyższa?

Na pierwszej fakturze wystawionej po podpisaniu przedłużenia umowy (aneksu do umowy) pojawią się 2 opłaty abonamentowe:

  • za okres liczony od daty podpisania nowej umowy (aneksu) do ostatniego dnia Twojego okresu rozliczeniowego,
  • za pierwszy pełny okres rozliczeniowy po podpisaniu umowy.

Wystawimy Ci również korektę (fakturę korygującą). Poprawimy w niej rozliczenie za okres od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia Twojego okresu rozliczeniowego. Opłatę za ten czas pobraliśmy z góry - na starych zasadach. Nadpłatę uwzględnimy w korekcie.

wróć do Faktury i płatności

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl