Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Cykliczna Karta
Cykliczna Karta to wygodny i bezpieczny sposób opłacania rachunków za usługi Play. Polega na automatycznym pobieraniu z Twojej karty płatniczej – kredytowej lub debetowej – comiesięcznej opłaty za fakturę.
Kto może skorzystać z usługi
Z tej metody płatności może korzystać każdy, kto ma kartę kredytową lub debetową – w banku w Polsce lub za granicą.
Jak włączyć usługę
Możesz włączyć Cykliczną Kartę podczas opłacania faktury lub niezależnie od płatności. Masz 4 możliwości aktywacji usługi - wybierz wygodną dla siebie:
Aktywacja w trakcie płacenia za fakturę w serwisie https://24.play.pl
- Krok 1. Zaloguj się do serwisu https://24.play.pl i rozpocznij proces płatności.
- Krok 2. Wybierz płatność kartą.
- Krok 3. Wybierz "Cykliczną Kartę" i zaznacz wymagane zgody.
Aktywacja przez aplikację mobilną Play24 lub w serwisie https://24.play.pl bez płacenia za fakturę
- Krok 1. Wejdź do aplikacji Play24 do ustawień finansowych lub zaloguj się do serwisu https://24.play.pl i przejdź do zarządzania kontem.
- Krok 2. Wybierz "włącz" przy usłudze "Cykliczna Karta".
- Krok 3. Wypełnij dane karty płatniczej. Kiedy to zrobisz zostanie zrealizowany przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł.
- Krok 4. Potwierdź transakcję kartą. Usługa Cykliczna Karta zostanie uruchomiona na koncie abonenckim, a 1 zł zostanie zwrócony na Twoje konto. Transakcja weryfikacyjna jest bezpłatna.
Aktywacja z linku w e-mailu
- Krok 1. Zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer 790 500 500 (lub *500) i poproś konsultanta o przesłanie e-mailem linku do aktywacji Cyklicznej Karty.
- Krok 2. Kliknij w link z e-maila i zaznacz wymagane zgody.
- Krok 3. Wypełnij dane karty płatniczej.
Aktywacja podczas wizyty w salonie
Cykliczną Kartę możesz aktywować podczas wizyty w wybranych salonach Play przy pomocy terminala płatniczego. Zapytaj sprzedawcę o aktywację Cyklicznej Karty.
Możesz sprawdzić, czy usługa została aktywowana. Wystarczy, że wejdziesz na swoje konto w Play24 i w zakładce "Usługi finansowe" status usługi będzie oznaczony jako aktywy.
Jak działa Cykliczna Karta?
Faktury, które dostaniesz po włączeniu usługi, będą automatycznie opłacane z Twojej karty.
Jeśli próba obciążenia karty zostanie odrzucona przez bank, bo np. nie ustawiłeś prawidłowych limitów dla transakcji kartowych lub nie bylo odpowiednich środków na karcie, obciążenie zostanie ponowione następnego dnia roboczego. System zawsze pobiera pełną kwotę, nie może pobrać jej w częściach.
Jeśli dwa razy się nie uda – musisz opłacić fakturę samodzielnie, inną metodą.
Wszystkie faktury nieopłacone przez Ciebie przed aktywacją Cyklicznej Karty musisz opłacić w inny sposób. Kwota zaległości nie zostanie automatycznie pobrana z Twojej karty.
Ile kosztuje usługa?
Aktywacja usługi jest bezpłatna.
Za każdą transakcję zapłacisz prowizję 1 zł. Opłatę pobiera Blue Media S.A. Kwota jest doliczana do przelewu automatycznie. Informację o tym znajdziesz na potwierdzeniu realizacji transakcji, które dostaniesz na adres e-mail podany przez Ciebie w trakcie aktywacji usługi.
Czy mogę zmienić dane po aktywacji usługi?
Tak. Zawsze możesz zmienić adres e-mail, numer telefonu lub numer aktywnej karty. Dane zmienisz na swoim koncie w Play24.
Żeby upewnić się, czy zmienione dane są poprawne, wykonamy przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł, którą następnie zwrócimy na Twoją kartę. Jeśli transakcja weryfikacyjna zostanie odrzucona – zmiany nie zostaną wprowadzone.
Cykliczna Karta będzie aktywna na dotychczasowej karcie do momentu zatwierdzenia zmian karty lub jej dezaktywacji.
Jak wyłączyć usługę?
- w Play24 – wyłączysz ją w panelu "Usługi finansowe",
- telefonicznie, pod numerem Obsługi Klienta 790 500 500 (lub *500) podczas rozmowy z konsultantem,
- w dowolnym salonie Play.
Dowiedz się więcej - pytania i odpowiedzi
Mam kilka kart. Gdzie mogę sprawdzić, dla której karty aktywna jest usługa?
W Play24 przy aktywnej usłudze podane jest 6 pierwszych cyfr numeru karty wraz z datą ważności karty.
Czy mogę zmienić numer karty, dzwoniąc na obsługę klienta lub pisząc e-maila z nowymi danymi?
Nie. Zmiana danych karty jest możliwa jedynie w Play24. Ze względów bezpieczeństwa danych karty nie można wysyłać e-mailem ani podawać telefonicznie.
Mam aktywną Cykliczną Kartę i środki na koncie, a jednak opłata nie została pobrana. Dlaczego?
Możliwe są dwa powody:
- karta jest nieważna lub zablokowana – aktywuj nową kartę przez opcję "zmień" w Play24,
- limity transakcji internetowych w Twoim banku nie pozwalają na przeprowadzenie transakcji – ustal nowy limit, który pozwoli na realizację transakcji w przyszłości.
Dlaczego numer rachunku bankowego, na który pobrano kwotę transakcji, jest inny niż podany na fakturze? Czy numer jest prawidłowy?
Tak, jest prawidłowy. Numer rachunku bankowego w usłudze jest inny niż numer rachunku podany na fakturze, ponieważ jest przeznaczony wyłącznie dla Cyklicznej Karty. Wpłata trafi na prawidłowe konto podane na fakturze.