wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Cykliczna Płatność Kartą

Cykliczna Płatność Kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania rachunków za usługi Play. Polega na tym, że system automatycznie pobiera z Twojej karty płatniczej – kredytowej lub debetowej – comiesięczne opłaty za fakturę.

Kto może skorzystać z usługi

Z tej metody płatności może korzystać każdy, kto ma kartę kredytową lub debetową – bez względu na to, czy ma rachunek w polskim banku.

Jeśli już korzystasz z "Polecenia zapłaty" – nie możesz użyć "Cyklicznej Płatności Kartą". Najpierw musisz zrezygnować z "Polecenia zapłaty".

Jak włączyć usługę

Są 4 metody aktywacji usługi - wybierz wygodną dla siebie:

Aktywacja w trakcie płacenia za fakturę w Play24 lub przez e-awizo

  • Krok 1. Zaloguj się do Play24 i rozpocznij proces płatności lub w e-awizo kliknij "Zapłać Online".
  • Krok 2. Wybierz płatność kartą.
  • Krok 3. Wybierz "Płatność cykliczna" i zaznacz wymagane zgody.

 

Aktywacja przez Play24

  • Krok 1. Zaloguj się do Play24, przejdź do zakładki "Faktury" i wybierz "Usługi finansowe".
  • Krok 2. Wybierz "włącz" przy usłudze "Cykliczna Płatność Kartą".
  • Krok 3. Wypełnij dane karty płatniczej. Kiedy to zrobisz zostanie zrealizowany przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł.
  • Krok 4. Potwierdź transakcję kartą. 1 zł zostanie Ci zwrócone na Twoje konto, a usługa Cykliczna Płatność Kartą zostanie uruchomiona na koncie abonenckim. Transakcja weryfikacyjna jest bezpłatna.

 

Aktywacja z linku w e-mailu

  • Krok 1. Zadzwoń pod numer *500 i poproś Obsługę Klienta o przesłanie linka do aktywacji Cyklicznej Płatności Kartą e-mailem.
  • Krok 2. Kliknij w link z e-maila i zaznacz wymagane zgody.
  • Krok 3. Wypełnij dane karty płatniczej.

 

Aktywacja podczas wizyty w salonie

Cykliczną Płatność Kartą możesz aktywować podczas wizyty w wybranych salonach Play przy pomocy terminala płatniczego. Zapytaj sprzedawcę o proces aktywacji.

 

Możesz sprawdzić, czy usługa została aktywowana. Wystarczy, że wejdziesz na swoje konto w Play24 i w zakładce "Usługi finansowe" status usługi będzie oznaczony jako aktywy.

Nie możesz aktywować usługi w swoim banku. Możesz to zrobić jedynie na te cztery sposoby.

 

Jak działa Cykliczna Płatność Kartą?

Faktury, które dostaniesz po włączeniu usługi, będą automatycznie opłacane z Twojej karty.

Jeśli próba obciążenia karty zostanie odrzucona przez bank, bo np. nie ustawiłeś prawidłowych limitów dla transakcji kartowych, system ponowi próbę następnego dnia roboczego. System zawsze pobiera pełną kwotę, nie może pobrać części.

Jeśli dwa razy się nie uda – musisz opłacić fakturę samodzielnie, inną metodą.

Wszystkie faktury nieopłacone przez Ciebie przed aktywacją usługi Cyklicznej Płatności kartą musisz opłacić w inny sposób. Kwota zaległości nie zostanie automatycznie pobrana z Twojego konta.

 

Ile kosztuje usługa?

Aktywacja usługi jest bezpłatna.

Przy płaceniu rachunków zapłacisz prowizję, 1 zł za każdą transakcję. Kwota jest doliczana do przelewu automatycznie. Informację o tym znajdziesz na potwierdzeniu realizacji transakcji, które dostaniesz na adres e-mail podany przez Ciebie w trakcie aktywacji usługi. Opłatę pobiera Blue Media S.A.

Czy mogę zmienić dane po aktywacji usługi?

Tak. Zawsze możesz zmienić adres e-mail, numer telefonu lub numer aktywnej karty. Dane zmienisz na swoim koncie w Play24.

Musimy jednak upewnić się, czy zmienione dane są poprawne. Dlatego wykonamy przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł, który następnie zwrócimy na Twoją kartę.
Jeśli transakcja weryfikacyjna zostanie odrzucona – zmiany nie zostaną wprowadzone.

Usługa będzie aktywna na dotychczasowej karcie do momentu zatwierdzenia zmian karty lub jej dezaktywacji.

Jak wyłączyć usługę?

  • w Play24 – wyłączając ją w panelu "Usługi finansowe",
  • pod numerem *500 w czasie rozmowy z konsultantem,
  • w dowolnym salonie Play.

Dowiedz się więcej - pytania i odpowiedzi

Mam kilka kart. Gdzie mogę sprawdzić, dla której karty aktywna jest usługa?
W Play24 przy aktywnej usłudze podane jest 6 pierwszych cyfr numeru karty wraz z datą ważności karty.

Czy mogę zmienić numer karty, dzwoniąc na obsługę klienta lub pisząc e-maila z nowymi danymi?
Nie. Zmiana danych karty jest możliwa jedynie w Play24. Ze względów bezpieczeństwa danych karty nie można wysyłać e-mailem ani podawać telefonicznie.

Mam aktywną usługę i środki na koncie, a jednak opłata nie została pobrana. Dlaczego?
Możliwe są dwa powody:

  • karta jest nieważna, zablokowana – aktywuj nową kartę przez opcję "zmień" w Play24,
  • limity transakcji internetowych w Twoim banku nie pozwalają na przeprowadzenie transakcji – ustal nowy limit, który pozwoli na realizację transakcji w przyszłości.

Dlaczego numer rachunku bankowego, na który pobrano kwotę transakcji, jest inny niż podany na fakturze? Czy numer jest prawidłowy?
Tak, jest prawidłowy. Numer rachunku bankowego w usłudze jest inny niż numer rachunku podany na fakturze i jest przeznaczony wyłącznie dla Cyklicznej Płatności Kartą. Wpłata trafi na prawidłowe konto podane na fakturze.

wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl