Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Udostępnianie danych lub przenoszenie do innego administratora
Udostępnienie danych osobie, której dane dotyczą
Możesz otrzymać od Play w wersji elektronicznej swoje dane osobowe, które wcześniej dostarczyłeś/aś operatorowi. Zlecenie możesz złożyć telefonicznie pod numerem 790 500 500 (lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play) lub w Salonie Play .
Informację o przetwarzanych przez Play danych wyślemy w zaszyfrowanym pliku na adres e-mail, który podasz przy składaniu zlecenia. W tym samym czasie pod numer telefonu, który podasz w zleceniu, wyślemy hasło do pliku.
Taki sposób przesyłania danych ma zapobiec przekazaniu danych osobowych niezaufanym podmiotom.
Jak zlecić przekazanie danych do innego administratora?
Jeśli chcesz zlecić przeniesienie swoich danych osobowych, złóż wniosek w Salonie Play lub telefonicznie pod numerem 790 500 500 (lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play).
Zabezpieczenie przekazywanych danych i warunki techniczne
Administrator musi skonfigurować z Play połączenie. Techniczne wymagania i wskazówki znajdują się w pliku z opisem konfiguracji Dokumentacja podłączeniowa dla procesu przenoszenia danych osobowych (format PDF).
Konfiguracja ma uwierzytelnić administratora danych – to gwarancja przesłania danych zaufanemu odbiorcy. Bez odpowiednich zabezpieczeń dane osobowe mogą się dostać w niepowołane ręce. Wszystkie podjęte działania mają na celu bezpieczne przekazanie danych.