Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Obowiązek informacyjny wobec użytkowników aplikacji Play NEXT
Co to jest obowiązek informacyjny?
W aplikacji mobilnej Play NEXT przekazujesz nam swoje dane osobowe, takie jak:
- imię, nazwisko oraz adres e-mail – w celu założenia konta w aplikacji mobilnej Play NEXT,
- imię, nazwisko, numer PESEL , a w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL - nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość - w celu dokonania rejestracji,
- imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer PESEL, a w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL - nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość – w celu przeniesienia numeru,
- adres dostawy oraz numer kontaktowy – w celu zamówienia i dostarczenia karty SIM/USIM.
Masz prawo wiedzieć, dlaczego przetwarzamy Twoje dane. Informujemy Cię o tym na podstawie tzw. obowiązku informacyjnego.
Podstawa prawna obowiązku informacyjnego: art. 13 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”.
Administrator i Inspektor Ochrony Danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest P4 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wynalazek 1, zwana dalej Play. Z Inspektorem Ochrony Danych w Play możesz się skontaktować mailem lub listownie:
- e-mail: iod@pomocplay.pl
- adres pocztowy: ul. Wynalazek 1, 02-677 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”.
Cele oraz podstawy prawne gromadzenia i przetwarzania danych osobowych
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w następujących celach:
Cel | Wymóg ustawowy | Wymóg umowny | Warunek zawarcia umowy |
---|---|---|---|
Zawarcie i realizacja umowy | √ | √ | √ |
Sprzedaż produktów i usług | √ | √ | √ |
Świadczenie usług | √ | √ | √ |
Prowadzenie analiz i statystyki | - | √ | - |
Prowadzenie działań marketingowych | - | √ | - |
Ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń | √ | √ | - |
Archiwizacja danych i dokumentów | √ | √ | √ |
Profilowanie | - | √ | - |
Udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania | √ | √ | - |
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane gdy:
- wyrazisz zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO
- jest to niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną lub do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
- jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Play – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
- jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Play lub przez stronę trzecią – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
Konsekwencją niepodania danych może być:
- odmowa zawarcia umowy lub jej utrudniona realizacja
- brak możliwości korzystania z określonych usług
- brak udzielenia odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania
Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać Twoje dane osobowe:
- realizacja umowy – przez okres obowiązywania umowy (do jej rozwiązania lub wygaśnięcia)
- sprzedaż produktów i usług – do wycofania zgody
- działania marketingowe – do wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu
- analizy i statystyka – do 7 lat
- archiwizacja danych i dokumentów – do 7 lat
- profilowanie – do wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu
- ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń – do 7 lat
- udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski i żądania – do 7 lat
Przekazywanie danych
Twoje dane osobowe możemy przekazywać następującym kategoriom odbiorców
- firmy kurierskie lub floty samochodowe
- operatorzy telekomunikacyjni
- kancelarie prawne
- firmy dostarczające narzędzia i usługi umożliwiające prowadzenie analiz i statystyki
- podmioty przetwarzające, czyli podwykonawcy współpracujący z Play (np. sieć sprzedaży, Call Center, archiwum dokumentów, audytorzy, firmy doradcze i konsultingowe, firmy/agencje reklamowe, marketingowe i badawcze, obsługa i utrzymanie systemów IT)
- podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa (w tym sądy, prokuratorzy, komornicy, organy regulacyjne i nadzorcze)
Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do tzw. państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię, dalej „EOG”). Jest to realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, po zapewnieniu odpowiedniego poziomu ochrony danych, w szczególności na podstawie decyzji Komisji Europejskiej, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską lub wiążących reguł korporacyjnych. Obecnie przekazujemy dane osobowe jednemu partnerowi spoza EOG – jest nim firma Twilio. Możesz poprosić o dodatkowe informacje zakresie przekazywania danych poza EOG korzystając ze swoich praw określonych poniżej.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Masz następujące prawa:
- dostępu do treści Twoich danych osobowych
- żądania sprostowania Twoich danych osobowych
- żądania usunięcia Twoich danych osobowych
- żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych ze względu na szczególną sytuację
Masz prawo do wycofania wyrażonej zgody, gdy jest podstawą przetwarzania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej oraz na stronie internetowej www.play.pl).
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez Play, to możesz wnieść skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, uodo.gov.pl).
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Niektóre decyzje są podejmowane w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych – propozycja zakupu usług (np. pakietu internetowego). Dzięki zautomatyzowanemu profilowaniu możemy dopasować ofertę usług do tego, w jaki sposób z nich korzystasz.
Zasady prywatności związane z serwisami internetowymi P4 sp. z o.o. opisuje Polityka prywatności i cookies Serwisów Internetowych P4 sp. z o.o.
Dokument do ściągnięcia
Archiwum
- Obowiązek informacyjny wobec użytkowników aplikacji Play NEXT (PDF) (od 25.10.2018 do 14.11.2020)