Jak przenieść numer do Play?

Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA ABONAMENT?

Na stronie internetowej www.play.pl:

  • Krok 1. Wejdź na www.play.pl
  • Krok 2. Wybierz ofertę, która Cię interesuje
  • Krok 3. Wypełnij formularz
    • podaj aktualny numer, który chcesz przenieść
    • podaj swoje dane (dane we wniosku muszą być identyczne, jak w systemie Twojego dotychczasowego operatora)

Telefonicznie:

  • Krok 1. Zadzwoń pod numer 730 300 400
  • Krok 2. Konsultant Play pomoże w wyborze oferty, uzgodni szczegóły przeniesienia numeru i wprowadzi Twoje zamówienie
  • Krok 3. Kurier dostarczy umowę, kartę SIM i telefon.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku razem z umową.

W salonie Play:

  • Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
    Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów.
  • Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek, wybrać telefon i najlepszą ofertę.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

U Doradcy Biznesowego:

  • Krok 1. Na www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy wypełnij i wyślij formularz kontaktu z Doradcą Biznesowym.
  • Krok 2. Zadzwonimy na podany numer i uzgodnimy termin spotkania.
  • Krok 3. Na spotkaniu Doradca Biznesowy przedstawi przygotowaną ofertę. Zajmie się też wszelkimi formalnościami związanymi z podpisaniem umowy i wypełnieniem wniosku o przeniesienie numeru.

Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA KARTĘ?

W salonie Play:

  • Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
    Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów.
  • Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

W oddziale Poczty Polskiej:

  • Krok 1. Wystarczy jedna wizyta na poczcie – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
  • Krok 2. Pracownik Poczty pomoże Ci w uzupełnieniu wniosku.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail.

Jakie są terminy (tryby) wypowiedzenia Umowy z przeniesieniem numeru?

  • Po upływie okresu promocji – tę datę wyznacza Twój dotychczasowy operator. To data zakończenia tzw. okresu zastrzeżonego (to czas, na jaki podpisujesz umowę, np. 24 miesiące). To najbezpieczniejsza forma przenoszenia numeru z oferty abonamentowej lub MIX.
  • Na koniec okresu wypowiedzenia umowy – numer zostanie przeniesiony, kiedy minie obowiązujący u Twojego operatora okres wypowiedzenia umowy. Jeśli masz teraz umowę na czas nieokreślony, wybierz ten termin.
  • W konkretnej dacie – możesz wybrać konkretny dzień przeniesienia numeru, do 30 dni naprzód. Tę formę polecamy głównie dla numerów na kartę.

Jak przenieść numer od innego operatora i zmienić jednocześnie właściciela numeru?

  • Właściciel numeru informuje sprzedawcę, że umowa na przenoszony numer będzie zawarta na inną osobę. Następnie właściciel numeru i Przejmujący podpisują dokument „Upoważnienie do zawarcia Umowy". Dzięki temu Przejmujący może zawrzeć z Play umowę.
  • Dokumenty do przeniesienia numeru i podpisania umowy znajdziesz tutaj
  • W przypadku odmowy wydanej przez dotychczasowego operatora, właściciel numeru powinien złożyć nowy wniosek w salonie Play.

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę zapłacić za przeniesienie numeru?

  • Przeniesienie numeru jest bezpłatne.

Co sprawdzić przed podpisaniem wniosku o przeniesienie?

  • Upewnij się, że numer jest aktywny i zarejestrowany na Ciebie. Pamiętaj też, że przeniesienie numeru jest jednoznaczne z wypowiedzeniem Umowy tego numeru u obecnego operatora.

Jak mogę sprawdzić, kiedy przeniesie się numer?

  • O dacie przeniesienia numeru poinformujemy Cię SMS-em, gdy tylko Twój obecny operator ją potwierdzi. Jeśli podasz nam adres e-mail przy składaniu wniosku, poinformujemy Cię też tym kanałem.
    Możesz też samodzielnie sprawdzić status przenoszenia numeru do Play na stronie www.play.pl/status-mnp/

Jakie dane z wniosku są sprawdzane u dotychczasowego operatora?

  • Czy numer jest aktywny u danego operatora.
  • Typ kontraktu wskazany na wniosku (czy numer działa na kartę, czy na abonament).
  • Twój numer PESEL (w przypadku działalności gospodarczej NIP lub REGON).

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się