Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak przenieść numer do Play?
Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA ABONAMENT?
Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA KARTĘ?
Jakie są terminy (tryby) wypowiedzenia Umowy z przeniesieniem numeru?
Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA ABONAMENT?
Na stronie internetowej www.play.pl:
- Krok 1. Wejdź na www.play.pl
- Krok 2. Wybierz ofertę, która Cię interesuje
- Krok 3. Wypełnij formularz
- podaj aktualny numer, który chcesz przenieść
- podaj swoje dane (dane we wniosku muszą być identyczne, jak w systemie Twojego dotychczasowego operatora)
Telefonicznie:
- Krok 1. Zadzwoń pod numer 730 300 400
- Krok 2. Konsultant Play pomoże w wyborze oferty, uzgodni szczegóły przeniesienia numeru i wprowadzi Twoje zamówienie
- Krok 3. Kurier dostarczy umowę, kartę SIM i telefon.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku razem z umową.
W salonie Play:
- Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów. - Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek, wybrać telefon i najlepszą ofertę.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.
U Doradcy Biznesowego:
- Krok 1. Na www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy wypełnij i wyślij formularz kontaktu z Doradcą Biznesowym.
- Krok 2. Zadzwonimy na podany numer i uzgodnimy termin spotkania.
- Krok 3. Na spotkaniu Doradca Biznesowy przedstawi przygotowaną ofertę. Zajmie się też wszelkimi formalnościami związanymi z podpisaniem umowy i wypełnieniem wniosku o przeniesienie numeru.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.
Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA KARTĘ?
W salonie Play:
- Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów. - Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.
W oddziale Poczty Polskiej:
- Krok 1. Wystarczy jedna wizyta na poczcie – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
- Krok 2. Pracownik Poczty pomoże Ci w uzupełnieniu wniosku.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail.
Jakie są terminy (tryby) wypowiedzenia Umowy z przeniesieniem numeru?
- Po upływie okresu promocji – tę datę wyznacza Twój dotychczasowy operator. To data zakończenia tzw. okresu zastrzeżonego (to czas, na jaki podpisujesz umowę, np. 24 miesiące). To najbezpieczniejsza forma przenoszenia numeru z oferty abonamentowej lub MIX.
- Na koniec okresu wypowiedzenia umowy – numer zostanie przeniesiony, kiedy minie obowiązujący u Twojego operatora okres wypowiedzenia umowy. Jeśli masz teraz umowę na czas nieokreślony, wybierz ten termin.
- W konkretnej dacie – możesz wybrać konkretny dzień przeniesienia numeru, do 30 dni naprzód. Tę formę polecamy głównie dla numerów na kartę.
Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę zapłacić za przeniesienie numeru?
- Przeniesienie numeru jest bezpłatne.
Co sprawdzić przed podpisaniem wniosku o przeniesienie?
- Upewnij się, że numer jest aktywny i zarejestrowany na Ciebie. Pamiętaj też, że przeniesienie numeru jest jednoznaczne z wypowiedzeniem Umowy tego numeru u obecnego operatora.
Jak mogę sprawdzić, kiedy przeniesie się numer?
- O dacie przeniesienia numeru poinformujemy Cię SMS-em, gdy tylko Twój obecny operator ją potwierdzi. Jeśli podasz nam adres e-mail przy składaniu wniosku, poinformujemy Cię też tym kanałem.
Możesz też samodzielnie sprawdzić status przenoszenia numeru do Play na stronie www.play.pl/status-mnp/
Jakie dane z wniosku są sprawdzane u dotychczasowego operatora?
- Czy numer jest aktywny u danego operatora.
- Typ kontraktu wskazany na wniosku (czy numer działa na kartę, czy na abonament).
- Twój numer PESEL (w przypadku działalności gospodarczej NIP lub REGON).