Odblokowanie usługi, pytania do faktury

Jak przesłać pytanie do Obsługi Klienta ?

Potrzebujesz dodatkowych informacji o kwotach na Twojej fakturze lub chcesz powiedzieć nam o błędnych danych? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:

Pamiętaj, że w przypadku zgłoszenia reklamacji dotyczącej opłat na fakturze, jesteś zobowiązany do terminowego opłacenia kwoty bezspornej, czyli takiej, jaką musiałbyś zapłacić, gdyby reklamacja została uznana za zasadną.


Jak odblokować usługę?

Jeśli przekroczyłeś termin płatności faktury i Twój dostęp do internetu został zablokowant, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numerem *500 z telefonu w sieci Play lub 790 500 500 z każdego innego telefonu

Konsultant warunkowo zdejmie blokadę na 7 dni umożliwiając korzystanie z dostępu do internetu. Jeśli w tym czasie całkowita kwota należności zostanie zaksięgowana na rachunku Operatora, unikniesz ponownej blokady usług.

Jeżeli skorzystałeś już z warunkowego odblokowania usług na 7 dni, ponowne zdjęcie blokady nie jest możliwe. W takiej sytuacji blokada zostanie zdjęta, po zaksięgowaniu całkowitej kwoty zaległości na rachunku Operatora.


Nie otrzymałeś faktury? Chcesz otrzymać duplikat faktury papierowej?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w jeden z wymienionych wyżej sposobów, jeśli:

  • Posiadasz fakturę w wersji papierowej i nie otrzymałeś jej w terminie, w którym była zwykle doręczana,
  • Chciałbyś otrzymać duplikat faktury papierowej.

Jeżeli posiadasz fakturę elektroniczną w Play (e-fakturę), możesz ją pobrać przez 13 miesięcy korzystając z serwisu Play24. Po tym okresie e-faktury są wysyłane na żądanie Klienta, na podany przy aktywacji usługi lub e-faktury adres e-mail.

Czy ten artykuł był pomocny?