Jak opłacić fakturę

Dbamy o Twoją wygodę, dlatego po otrzymaniu faktury dokonasz płatności w prosty i wygodny sposób, korzystając z jednej z wielu metod płatności:


Jakich danych potrzebujesz do realizacji płatności?

Dane niezbędne do realizacji płatności w Play znajdziesz:

Numer konta bankowego Play
To 26-cyfrowy numer rachunku, przydzielany każdemu Klientowi indywidualnie.

Tytuł wpłaty
W tytule przelewu wpisz: numer opłacanej faktury lub numer klienta.
Numer faktury, w postaci „F/XXXXXXXX/XX/XX”, oraz numer Klienta znajdują się na pierwszej strony faktury. Jeśli wpiszesz numer faktury – wówczas Twoja wpłata zostanie rozliczona z tą konkretną fakturą. Jeśli wpiszesz numer klienta – wówczas wpłata zostanie rozliczona od najstarszej wymaganej płatności.

Kwota do zapłaty
Wysokość Twojego zobowiązania podana na fakturze w pozycji „Kwota do zapłaty” (kwota uwzględnia nadpłaty, ale nie uwzględnia zaległości z tytułu wcześniejszych faktur).
Jeśli nie wiesz jaką kwotę powinieneś wpłacić, sprawdź saldo.

Dane odbiorcy
P4 Sp. z o.o.
ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa


Jak sprawdzić czy faktura jest opłacona?

Jeśli zapłaciłeś fakturę i chcesz sprawdzić, czy płatność została już zaksięgowana, sprawdź saldo:

  • W Play24 - saldo oraz wartość ostatniej faktury znajdziesz w serwisie Play24.
  • W telefonie - Wpisz na klawiaturze telefonu kod *124# i zatwierdź go przyciskiem nawiązania połączenia (zielona słuchawka).

Sprawdź jak odblokować dostęp do internetu po opłaceniu faktury

Czy ten artykuł był pomocny?