Faktura w Play

Gdzie znaleźć fakturę ?

Jeśli posiadasz abonament w Play, fakturę otrzymasz:

  • Jeśli wybrałeś e-fakturę - na adres e-mail podany podczas podpisywania umowy lub aktywacji e-faktury (Więcej informacji o e-fakturze)
  • Jeśli wybrałeś fakturę papierową - za pośrednictwem operatora pocztowego

Faktura w wersji elektronicznej (e-faktura) jest również dostępna przez 13 miesięcy w serwisie Play24. Po tym okresie e-faktury są wysyłane na żądanie Klienta na podany adres e-mail.


Jakie kwoty znajdują się na fakturze?

Jeśli nie wiesz na jaką kwotę opiewa Twoja faktura, sprawdź saldo, czyli kwotę Twojego zobowiązania wobec Play:

  • Na fakturze - kwotę do zapłaty znajdziesz na pierwszej stronie faktury
  • W Play24 - saldo, czyli kwotę zobowiązania wobec Play, oraz wartość ostatniej faktury znajdziesz w Play24
  • W telefonie - skorzystaj z krótkich kodów w swoim telefonie, aby sprawdzić saldo

Jeśli jesteś nowym Klientem lub przedłużyłeś umowę, otrzymasz tzw. pierwszą fakturę, która opiewać będzie na inną kwotę, niż ustalona w umowie. Sprawdź jakie pozycje znajdują się na pierwszej fakturze.


Jak opłacić fakturę?

Sprawdź jakie dane będą Ci potrzebne do opłacenia faktury i gdzie możesz je znaleźć na stronie metod płatności. Dowiesz się również:

  • z jakich metod płatności możesz skorzystać,
  • jak sprawdzić, czy płatność za Twoją fakturę została zaksięgowana.

Pytanie dotyczące faktury?

Sprawdź jak przesłać zgłoszenie do Obsługi Klienta, jeśli:

  • opłaciłeś fakturę i chcesz odblokować dostęp do internetu,
  • otrzymałeś od nas fakturę i potrzebujesz wyjaśnień dotyczących wyszczególnionych na fakturze kwot,
  • faktura zawiera niewłaściwe dane.
Czy ten artykuł był pomocny?