Odblokowanie połączeń, pytania do faktury

Jak przesłać pytanie do Obsługi Klienta ?

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji bądź masz wątpliwości, co do otrzymanej od Play faktury, możesz samodzielnie sprawdzić np. wykaz połączeń w serwisie Play24 w zakładce Połączenia lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:

Pamiętaj, że w przypadku zgłoszenia reklamacji dotyczącej opłat na fakturze, jesteś zobowiązany do terminowego opłacenia kwoty bezspornej, czyli takiej, jaką musiałbyś zapłacić, gdyby reklamacja została uznana za zasadną.


Jak odblokować połączenia wychodzące?

Jeśli przekroczyłeś termin płatności faktury i Twoje połączenia wychodzące zostały zablokowane, możesz samodzielnie wyłączyć blokadę. W tym celu opłać zaległe faktury, następnie zaloguj się do Play24. Znajdziesz tam możliwość warunkowego odblokowania połączeń na 7 dni. Jeśli w tym czasie całkowita kwota należności zostanie zaksięgowana na rachunku Operatora, unikniesz ponownej blokady usług.

Jeżeli skorzystałeś już z warunkowego odblokowania usług na 7 dni, ponowne zdjęcie blokady nie jest możliwe. W takiej sytuacji blokada zostanie zdjęta po zaksięgowaniu całkowitej kwoty zaległości na rachunku Operatora.


Nie otrzymałeś faktury? Chcesz otrzymać duplikat faktury papierowej?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w jeden z wymienionych wyżej sposobów, jeśli:

  • Posiadasz fakturę w wersji papierowej i nie otrzymałeś jej w terminie, w którym była zwykle doręczana.
  • Chciałbyś otrzymać duplikat faktury papierowej.

Jeżeli posiadasz fakturę elektroniczną w Play (e-fakturę), możesz ją pobrać przez 13 miesięcy korzystając z serwisu Play24. Po tym okresie e-faktury są wysyłane na żądanie Klienta, na dedykowany do e-faktur adres e-mail.

Czy ten artykuł był pomocny?