Powrót Kobieta z telefonem
Photo by bruce mars on Unsplash

Jak przenieść swój numer do PLAY? Instrukcja krok po kroku

W przypadku, gdy posiadamy numer telefoniczny w innej sieci, a chcemy przenieść go do PLAY, wystarczy wypełnić odpowiedni formularz, skontaktować się z konsultantem lub odwiedzić nasz salon. Wiele osób zastanawia się także, czy przeniesienie numeru do PLAY jest płatne, jakie dokumenty i dane są niezbędne, aby tego dokonać. Podpowiadamy krok po kroku, jak przenieść numer do PLAY.

  1. W jaki sposób można przenieść swój numer telefonu do PLAY?
  2. Jak przenieść numer do PLAY za pomocą formularza na stronie internetowej www.play.pl?
  3. Jak przenieść numer do PLAY, korzystając z pomocy konsultanta?
  4. Jak przenieść numer do PLAY w salonie?
  5. Jak przenieść numer do PLAY u doradcy biznesowego?
  6. Przenoszenie numeru do PLAY – abonament
  7. Przenoszenie numeru do PLAY – Mix
  8. Przenoszenie numeru do PLAY – oferta na kartę
  9. O czym warto wiedzieć przy przenoszeniu numeru do PLAY?

W jaki sposób można przenieść swój numer telefonu do PLAY?

Są cztery sposoby na przeniesienie numeru telefonu do PLAY:

  • wypełniając formularz na stronie internetowej,
  • korzystając z pomocy konsultanta telefonicznego,
  • odwiedzając nas w jednym z salonów PLAY,
  • u doradcy biznesowego.

Jak przenieść numer do PLAY za pomocą formularza na stronie internetowej www.play.pl?

Przenieść swój dotychczasowy numer z innej sieci do PLAY możemy na stronie www.play.pl. W tym celu należy wejść na stronę internetową, następnie wybrać ofertę, która nas interesuje, wypełnić formularz i złożyć zamówienie. Bardzo ważne, aby w formularzu podać aktywny numer, który chcemy przenieść. Wniosek o przeniesienie numeru zostaje wysłany na wskazany adres e-mail. Gdy wszystkie formalności zostaną wypełnione, umowa wraz z telefonem i kartą SIM zostaną dostarczone kurierem.

Kobieta nad laptopem
Photo by Christin Hume on Unsplash

Jak przenieść numer do PLAY korzystając z pomocą konsultanta?

Numer do PLAY z innej sieci przenieść można telefonicznie, korzystając z pomocy konsultanta pod numerem telefonu 730 300 400. Konsultant PLAY pomoże w wyborze odpowiedniej dla nas oferty, uzgodni szczegóły przeniesienia numeru, a także złoży w naszym imieniu zamówienie. Kurier dostarcza umowę wraz z kartą SIM i telefonem. Wniosek o przeniesienie numeru podpisujemy razem z umową i oddajemy kurierowi.

Jak przenieść numer do PLAY w salonie?

Istnieje także możliwość przeniesienia numeru do PLAY w jednym z firmowych salonów. Zwykle aby dopełnić wszystkich formalności i przenieść numer z innej sieci do PLAY, wystarczy jedna wizyta w salonie. Należy jednak pamiętać o tym, aby mieć ze sobą dowód osobisty. Sprzedawca pomoże nie tylko udzielając informacji, ale również w doborze najlepszej oferty i smartfona. Następnym krokiem jest podpisanie umowy i wniosku o przeniesienie numeru. PLAY załatwia wszystkie formalności u obecnego operatora. Przeniesienie numeru do PLAY następuje w dniu zakończenia aktualnej umowy. Mapę salonów PLAY znajdziesz tutaj.

Biznesmen w biurze
Photo by Icons8 Team on Unsplash

Jak przenieść numer do PLAY u Doradcy Biznesowego?

Aby przenieść numer z innej sieci do PLAY, można skorzystać z pomocy Doradcy Biznesowego. W tym celu należy na stronie www.play.pl wypełnić i wysłać formularz kontaktu z Doradcą Biznesowym. Zadzwonimy na wskazany w formularzu numer, aby umówić się na spotkanie. W umówionym terminie Doradca Biznesowy PLAY przyjedzie na spotkanie, przedstawi przygotowaną ofertę, a także zajmie się wszelkimi formalnościami związanymi z podpisaniem umowy.

Przenoszenie numeru do PLAY – abonament

Dla wszystkich, którzy decydują się na abonament w PLAY, na przeniesienie numeru czekamy maksymalnie do 6 miesięcy. Dokładna data przeniesienia zostanie przesłana SMS-em. Do momentu przeniesienia numeru Klient może korzystać z tymczasowego numeru oraz pakietu startowego za 0 zł. Pakiet ten zawiera: ofertę NO LIMIT za 0 zł (wchodzą w nią nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet bez limitu danych); numer tymczasowy za 0 zł; kartę SIM – już po przeniesieniu numeru można na tej samej karcie korzystać z wybranej oferty.

Przenoszenie numeru do PLAY – Mix

Dla Klientów, którzy wybierają ofertę Mix w PLAY, także czekamy maksymalnie 6 miesięcy na przeniesienie numeru. W zależności od czasu, po jakim dojdzie do przeniesienia numeru, całkowita liczba obowiązkowych Doładowań Kwotą Minimalną zostanie pomniejszona w następujący sposób:

  • 0 – 29 dni – 1 doładowanie,
  • 30 – 59 dni – 2 doładowania,
  • 60 – 89 dni – 3 doładowania,
  • 90 – 119 dni – 4 doładowania,
  • 120 – 149 dni – 5 doładowań,
  • 150 – 190 dni – 6 doładowań.

Przenoszenie numeru do PLAY – oferta na kartę

W przypadku wszystkich, którzy korzystają z oferty na kartę u innych operatorów i chcą przenieść numer do PLAY w ofercie na kartę, numer zostaje przeniesiony nawet w jeden dzień od chwili podpisania umowy.

O czym warto wiedzieć przy przenoszeniu numeru do PLAY?

  • Status przenoszenia numeru do PLAY można sprawdzić w na stronie PLAY tutaj.
  • Ważne, aby upewnić się, że numer, który chcesz przenieść, jest u dotychczasowego operatora zarejestrowany na Ciebie!
  • Czy przeniesienie numeru do PLAY jest płatne? Przeniesienie numeru do PLAY jest zawsze bezpłatne.
  • Jakie dokumenty są potrzebne, aby przenieść numer do PLAY? Wystarczy dowód osobisty.
  • Jakie dane, które podajemy we wniosku o przeniesienie numeru do PLAY, są weryfikowane? Numer telefonu, dane z dowodu i dane u obecnego operatora.
  • Jak zostanę poinformowany o przeniesieniu numeru do PLAY? O każdym etapie przenoszenia numeru informujemy SMS-em lub e-mailem.
  • Z jakiej oferty można korzystać do czasu, gdy numer zostanie przeniesiony do PLAY? Można korzystać z nielimitowanych rozmów, SMS-ów, MMS-ów i GB w smartfonie.

Czy teraz przenoszenie numeru nie ma dla Ciebie stało się prostsze?

Rekomendowane

Czarno-biała grafika przypominająca ciasteczka z kawałkami czekolady

Ustawienia plików cookie

Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.