Jak działa proces przedłużenia umowy?
1. Wybór oferty
Wybierz i zaakceptuj ofertę.
Jeśli wybrałeś ofertę z telefonem:
- umowę podpiszesz przy odbiorze lub elektronicznie
- opłatę na start zapłacisz przy odbiorze lub online po złożeniu zamówienia
2. Zmiana warunków umowy i nowa umowa
Każdy z numerów może mieć inną datę zakończenia umowy, dlatego przedłużenie umowy dla każdego z nich może przebiegać inaczej.
Jeśli obecna umowa już się zakończyła:
- warunki i czas trwania nowej umowy zaczną obowiązywać od razu
Jeśli obecna umowa jeszcze trwa:
- od teraz do końca obecnej umowy obowiązują nowe warunki, zgodnie z właśnie wybraną ofertą
- od teraz opłaty będziemy naliczać zgodnie z wybraną ofertą, dlatego na najbliższej fakturze możesz zobaczyć korektę naliczeń za trwający okres rozliczeniowy
- czas trwania nowej umowy zaczniemy liczyć po zakończeniu obecnej umowy
3. Opłaty za telefon
Jeśli obecna umowa już się zakończyła oraz:
- masz niespłacone raty za telefon, uwzględnimy je na kolejnych fakturach
- nowa umowa obejmuje telefon, raty za niego będziemy doliczać do kolejnych faktur
Jeśli obecna umowa jeszcze trwa oraz nie obejmuje telefonu:
- raty za telefon do nowej umowy – jeśli na taki się zdecydujesz – będziemy doliczać do kolejnych faktur
Jeśli obecna umowa jeszcze trwa oraz obejmuje telefon:
- spłać go do końca jej trwania
- raty za telefon do nowej umowy – jeśli na taki się zdecydujesz – będziemy naliczać dopiero gdy nowa umowa zacznie obowiązywać
Jeśli z obecną umową masz osobną umowę na telefon:
- masz niespłacone raty za telefon, uwzględnimy je na kolejnych fakturach
- raty za telefon do nowej umowy – jeśli na taki się zdecydujesz – będziemy naliczać od najbliższej faktury