Zaloguj do Play24

Moje konto w Play24Powrót

 
 
Obsługa Klienta

Moje konto

Gdzie możesz to zrobić:

Play 24 Play24

Szukasz czegoś innego?

 
 
 
 

Strona startowa "Moje konto"


Na stronie startowej "Moje konto" znajdziesz podstawowe informacje na temat swojego konta. Np. numer telefonu, informację o aktualnie posiadanej taryfie oraz wysokości ostatniej faktury wraz z terminem płatności. W przypadku, gdy korzystasz z oferty na kartę, na stronie startowej uzyskasz dostęp do szybkiego doładowania. Po kliknięciu w ikonę Stan konta, wyświetlone zostaną informacje na temat pozostałych środków do wykorzystania, terminów ważności konta oraz wysokości pozostałych minut i megabajtów.

Konto

Widok dla numerów na kartę

Konto

Dane numeru

W danych numeru znajdziesz:

  • datę aktywacji usługi w Play
  • Twój okres rozliczeniowy
  • Taryfę oraz Promocję z których korzystasz
  • numer PUK do aktualnej karty SIM

Moje dane

W danych konta znajdziesz:

  • dane teleadresowe, swoje lub firmowe, na które będą wystawiane faktury,
  • dane korespondencyjne, które będą używane przez Play.

Jeżeli dane zamieszkania/siedziby nie są aktualne, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta pod numerem *500 z telefonu Play, lub 790 500 500 z dowolnego telefonu (Koszty połączenia zgodny z cennikiem danej Oferty).

 
 
 
 
 
 

Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny? Ikona potwierdzenia że artykuł był przydatny Ikona potwierdzenia że artykuł nie był przydatny

Dziękujemy za informację!

Dziękujemy za informację! Postaramy się poprawić. Prosimy, napisz nam czego zabrakło!

 

Dziękujemy za informację!