Zaloguj do Play24

Moje konto w Play24Powrót

 
 
Obsługa Klienta

Moje konto

Gdzie możesz to zrobić:

Play 24 Play24

Szukasz czegoś innego?

 
 
 
 
shadow shadow shadow shadow

Strona startowa "Moje konto"


Na stronie startowej "Moje konto" znajdziesz podstawowe informacje na temat swojego konta. Np. numer telefonu, informację o aktualnie posiadanej taryfie oraz wysokości ostatniej faktury wraz z terminem płatności. W przypadku, gdy korzystasz z oferty na kartę, na stronie startowej uzyskasz dostęp do szybkiego doładowania. Po kliknięciu w ikonę Stan konta, wyświetlone zostaną informacje na temat pozostałych środków do wykorzystania, terminów ważności konta oraz wysokości pozostałych minut i megabajtów.

Konto

Widok dla numerów na kartę

Konto

Dane numeru

W danych numeru znajdziesz:

  • datę aktywacji usługi w Play
  • Twój okres rozliczeniowy
  • Taryfę oraz Promocję z których korzystasz
  • numer PUK do aktualnej karty SIM

Moje dane

W danych konta znajdziesz:

  • dane teleadresowe, swoje lub firmowe, na które będą wystawiane faktury,
  • dane korespondencyjne, które będą używane przez Play.

Jeżeli dane zamieszkania/siedziby nie są aktualne, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta pod numerem *500 z telefonu Play, lub 790 500 500 z dowolnego telefonu (Koszty połączenia zgodny z cennikiem danej Oferty).

 
 
 
 
 
 

Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny? yes no

Dziękujemy za informację!

Dziękujemy za informację! Postaramy się poprawić. Prosimy, napisz nam czego zabrakło!

 

Dziękujemy za informację!