Jak sprawdzić stan konta?

Stan konta to informacja, ile megabajtów pozostało Ci do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym. Wszystkie informacje o stanie konta znajdziesz w Play24 w zakładce „Moje konto”.

Jeśli nie wiesz, jak zarejestrować się w serwisie, zapoznaj się z artykułem Zarządzanie kontem, w którym dokładnie opisaliśmy ten proces.

Jeśli posiadasz ofertę Play Internet, w aplikacji Play Internet (Play Online) z którą łączysz się przez internet wprowadź kod *111# i z menu wybierz 1 - „Stan konta".


Stan konta w telefonie

Jeżeli chcesz sprawdzić stan konta przez telefon i jesteś w zasięgu Internetu Play, włóż kartę SIM Play Internet do telefonu działającego w sieci Play, wpisz kod *101# i zatwierdź go zieloną słuchawką.

Dajemy Ci również możliwość sprawdzenia stanu Twojego konta gdziekolwiek jesteś, dzięki aplikacjom Play24 dostępnym dla systemów Android oraz iOS, a także mobilnej wersji serwisu Play24.

Wystarczy, że dodasz numer MSISDN karty znajdującej się w Twoim modemie do istniejącego konta lub założysz nowe konto w Play24 a następnie zainstalujesz aplikację na swoim telefonie.

Sprawdź jak skorzystać z aplikacji:


Stan promocyjnych środków

Aby sprawdzić stan promocyjnych gigabajtów włóż kartę SIM do telefonu i wybierz kod *107# .

Czy ten artykuł był pomocny?