Jak sprawdzić stan konta?

Czym jest stan konta?

Stan konta to informacja, ile megabajtów pozostało Ci do wykorzystania w danym okresie rozliczeniowym. Wszystkie informacje o stanie konta znajdziesz po zalogowaniu w Play24 na stronie „Moje konto".

Jeśli nie wiesz, jak zarejestrować się w serwisie, zapoznaj się z artykułem Zarządzanie kontem, w którym dokładnie opisaliśmy ten proces.

Jeśli posiadasz ofertę Play Internet, w aplikacji Play Internet (Play Online), z którą łączysz się przez internet wprowadź kod *111# i z menu wybierz 1 - „Stan konta".


Jak sprawdzić stan konta w telefonie?

Jeżeli chcesz sprawdzić stan konta przez telefon i jesteś w zasięgu Internetu Play, włóż kartę SIM Play Internet do telefonu działającego w sieci Play, wpisz kod *101# i zatwierdź go zieloną słuchawką.

Dajemy Ci również możliwość sprawdzenia stanu Twojego konta gdziekolwiek jesteś, dzięki aplikacjom Play24 dostępnym dla systemów Android oraz iOS, a także mobilnej wersji serwisu Play24.

Wystarczy, że dodasz numer MSISDN karty znajdującej się w Twoim modemie do istniejącego konta lub założysz nowe konto w Play24 a następnie zainstalujesz aplikację na swoim telefonie.

Sprawdź jak skorzystać z aplikacji:

Niedługo po zawarciu umowy możesz otrzymać informację o wykorzystaniu pakietu danych. Pamiętaj, że pierwszy okres rozliczeniowy jest niepełny, a Twój pakiet został przyznany w wielkości proporcjonalnej do liczby dni w tym okresie. Pełny pakiet danych zostanie przyznany wraz z pierwszym pełnym okresem rozliczeniowym.

Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.