Zaloguj do Play24

Konto abonenta PlayPowrót

 
 
 
Obsługa Klienta

Zmiana danych

Gdzie możesz to zrobić:

Salon Salon Play Play24 Play24 Play24 Listownie

Szukasz czegoś innego?

 
 
 
 
shadow shadow shadow shadow

 

Kiedy zmieniają się Twoje dane (zmieniasz adres e-mail, przeprowadzasz się, zmieniasz dowód osobisty), poinformuj nas o tym. To najłatwiejszy sposób zadbania o to, żeby na Twoich fakturach znalazły się poprawne dane.

Dane kontaktowe

Dane kontaktowe to Twój adres korespondencyjny, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail oraz numer telefonu podstawowego (numer ten podajesz przy podpisywaniu umowy jako domyślny numer kontaktowy w sprawie Twojej umowy z Play). Dane kontaktowe możesz zaktualizować:

  • W serwisie Play24 - na stronie Moje konto w zakładce Dane konta
  • Dzwoniąc do Obsługi Klienta pod numer *500 z telefonu komórkowego w sieci Play
  • Dzowniąc do Obsługi Klienta pod numer 790 500 500 z każdego innego telefonu
  • Odwiedzając najbliższy salon Play

Dane ewidencyjne - osobiste

Jeżeli chcesz zaktualizować dane swoje (imię, nazwisko, numer dowodu, adres zameldowania), potrzebny będzie Twój pisemny wniosek i kopie odpowiednich dokumentów. Podobnie w przypadku, kiedy chcesz przepisać umowę podpisaną przez osobę prywatną na firmę lub działalność gospodarczą. Poniżej znajdziesz informację, jakie dokumenty są potrzebne w konkretnych sytuacjach.
Z odpowiednimi dokumentami zapraszamy Cię do najbliższego salonu Play.
Podpisany wniosek i kserokopię odpowiednich dokumentów możesz również przesłać:

  • faksem na numer:
    (022) 319 44 11
  • pocztą na adres:
    P4 Sp. z o.o.
    skr. pocztowa 41
    02-671 Warszawa

     

Zakres zmiany: Jakie dokumenty są potrzebne:
Zmiana danych firmy (nazwy, adresu, numerów NIP lub REGON) Wydruk z CEIDG lub wpis do KRS, NIP, REGON
Zmiana nazwiska Akt ślubu lub ksero dowodu
Zmiana adresu zameldowania Kserokopia dowodu osobistego lub potwierdzenie zameldowania z organu administracji rządowej
Zmiana dowodu (numeru i serii) Kserokopia dowodu osobistego
Przepisanie numeru osoby prywatnej na indywidualnie prowadzoną działalność gospodarczą Dowód osobisty i wydruk z CEIDG lub inny dokument potwierdzający nadanie numerów NIP i REGON

Cesja

Cesja to przekazanie umowy, na podstawie której świadczone są usługi, innej osobie. Może być potrzebna na przykład wtedy, kiedy numer firmowy staje się prywatnym telefonem.
Przekazanie numeru odbywa się poprzez podpisanie specjalnego Porozumienia w Punkcie Sprzedaży lub Salonie Play. Dokument podpisuje zarówno dotychczasowy właściciel numeru (lub pełnomocnik) jak i osoba, która przejmuje umowę. Nowy właściciel numeru zostanie poproszony o okazanie dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy z Play.
Cesja zostanie przeprowadzona w ciagu 30 dni od daty podpisania Porozumienia i będzie obowiązywała od następnego okresu rozliczeniowego.
Przekazywany numer powinien być rozliczony zgodnie z bieżącymi fakturami.

 

Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny? yes no

Dziękujemy za informację!

Dziękujemy za informację! Postaramy się poprawić. Prosimy, napisz nam czego zabrakło!

 

Dziękujemy za informację!