Reklamacje

  • Reklamacje
    w Play

    Obsługa Klienta
    • Czy moje zgłoszenie jest reklamacją?

      • Tak, jeśli opłaty naliczone na fakturze lub uruchomione usługi nie są zgodne z podpisaną Umową.
      • Tak, w sytuacji gdy usługi telekomunikacyjne nie są świadczone w należyty sposób.
      • Tak, jeżeli terminy zawarte w Umowie nie zostały dotrzymane.

    • Co powinno znaleźć się w składanej przeze mnie reklamacji?

      Chcemy przygotować dla Ciebie jak najpełniejszą odpowiedź. Im więcej szczegółów dotyczących reklamowanego zdarzenia zamieścisz w swoim zgłoszeniu, tym szybciej i dokładniej przeprowadzimy dla Ciebie weryfikację.

      Pamiętaj o podaniu:

      • numeru telefonu, którego dotyczy sprawa,
      • danych właściciela numeru (imię, nazwisko, adres, nazwa firmy),
      • szczegółów dotyczących czasu i okoliczności reklamowanego zdarzenia,
      • numeru i kwoty faktury, jeżeli chcesz zgłosić niezgodność w naliczeniu opłat,
      • wysokości odszkodowania, jeżeli takiego oczekujesz i preferowanego sposobu jego wypłaty,
      • numeru kontaktowego (będziemy mogli informować Cię o statusie sprawy lub ustalić dogodne rozwiązanie).

      Przekaż nam zgłoszenie w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Jeżeli chcesz skorzystać z formy pisemnej, pamiętaj o złożeniu podpisu. Opisy i wskazówki dotyczące dostępnych metod złożenia reklamacji znajdziesz w kolejnej zakładce.

    • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

      • Play24zaloguj się i skorzystaj z formularza zgłoszeniowego,
      • telefonicznie – skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500,
      • osobiście – odwiedź najbliższy salon Play (znajdź salon),
      • e-mailok@pomocplay.pl,
      • pisemnie – wyślij pismo lub faks na nasz adres:

        P4 Sp. z o.o.
        Skrytka pocztowa 41,
        02-671 Warszawa,
        fax: +48 22 319 44 11

    • Nasza odpowiedź

      Nasi specjaliści mogą udzielić odpowiedzi w ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia, ale staramy się, żebyś otrzymał ją w możliwie najkrótszym terminie.

      Jeżeli chcesz otrzymywać odpowiedzi na reklamacje drogą elektroniczną, skontaktuj się z Obsługą Klienta i powiedz nam o tym. Wprowadzimy dla Ciebie odpowiednią zmianę.

      Przygotowując dla Ciebie rozwiązanie korzystamy z następujących dokumentów:

      • Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o.,
      • Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r.,
      • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz.U.2014 poz. 284),
      • Regulaminy i Cenniki Promocji.

     
  •  

     

Czy ten artykuł był pomocny?