Jak przenieść numer od innego operatora?

Przeniesienie numeru do Play jest prostsze niż myślisz. Możesz wybrać ofertę i wypełnić formularz na stronie internetowej - resztą zajmiemy się my.
Jeśli wolisz nas odwiedzić, zapraszamy Cię do Salonu Play. Przed wizytą możesz zapoznać się z listą dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.


Wizyta na www.play.pl

  1. Wejdź na stronę www.play.pl

     

    Na stronie ofert dla przenoszących numer wybierz najlepszą dla Ciebie i wypełnij formularz. Pamiętaj żeby podać w formularzu aktywny numer, który chcesz przenieść.

    Wniosek o przeniesienie numeru składasz w momencie podpisywania umowy.

     

  2. Kurier dostarcza Umowę wraz z telefonem i kartą SIM

     

    Czekamy maksymalnie 90 dni na przeniesienie Twojego numeru. W tym czasie korzystasz z telefonu i numeru tymczasowego, płacisz jedynie za to co wykorzystasz nie ponosząc kosztów abonamentu. Dodatkowo otrzymujesz bonus w postaci pakietu 100 MB na miesiąc (po jego wykorzystaniu prędkość transferu danych spada do 8Kb/s).

     

  3. Witamy Cię w Play!

 

Wizyta w Salonie

  • Przyjdź do Salonu Play

     

    Wniosek o przeniesienie numeru możesz złożyć w najbliższym Salonie Play w momencie podpisywania umowy. My zajmujemy się wszystkimi formalnościami.

     

  • Przeniesienie Twojego numeru do Play nastąpi w dniu zakończenia obecnej umowy, po uprzedniej zgodzie operatora.

     

    Czekamy maksymalnie 90 dni na przeniesienie Twojego numeru. W tym czasie korzystasz z telefonu i numeru tymczasowego, płacisz jedynie za to co wykorzystasz nie ponosząc kosztów abonamentu. Dodatkowo otrzymujesz bonus w postaci pakietu 100 MB na miesiąc (po jego wykorzystaniu prędkość transferu danych spada do 8Kb/s). Twój numer zostanie przeniesiony w dniu zakończenia obecnej umowy lub z inna datą ustaloną przez Ciebie.

     

  • Witamy Cię w Play!

 


FAQ Sklep Internetowy Play

  • Zakupy na stronie www

    1. Dlaczego warto wybrać Sklep Internetowy Play?

    W naszym sklepie kupisz oferty i produkty Play w najlepszych cenach. Wszystko odbywa się bez wychodzenia z domu, szybko, łatwo i bez zbędnych formalności. Dodatkowo w każdej chwili możesz skontaktować się z naszymi konsultantami pod numerem *500, 790 500 500 lub e-mailowo pod adresem eshop@playsklep.pl. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

    2. Czy Twoje zakupy w Sklepie Internetowym Play są bezpieczne?

    Jasne. Nasz Sklep Internetowy Play jest chroniony zgodnie z najnowszymi standardami. W trakcie zakupów Twoje połączenie jest zabezpieczone protokołem szyfrowania SSL. Dbamy również o ochronę Twoich danych osobowych. Sklep Internetowy Play jest również zabezpieczony protokołem https. Dzięki niemu Twoje dane są szyfrowane i nikt nie może ich podejrzeć lub zmienić.

    3. Czy urządzenia w Sklepie Internetowym Play są od razu dostępne?

    O dostępności urządzeń informuje grafika, którą znajdziesz przy opisie produktu. Czasem zdarza się, że nie posiadamy jakiegoś towaru–wtedy wybierz inne urządzenie lub odwiedź stronę w późniejszym terminie.

    4. Czy mogę kupić umowę na firmę?

    Aktualnie w Sklep Internetowym Play możesz wybrać jedynie umowy na firmę dla osób indywidualnych prowadzących własną działalność gospodarczą. W pozostałych przypadkach zadzwoń pod numer telefonu 790 600 600 lub *600. Nasi konsultanci wybiorą dla Ciebie ofertę.

    5. Jaka jest gwarancja na zakupione urządzenia?

    Urządzenia ze Sklepu Internetowego Play mają różne okresy gwarancji, które określa ich producent. Listę punktów realizujących naprawy gwarancyjne znajdziesz w instrukcji każdego z nich. Pamiętaj, że telefony możesz oddać do naprawy gwarancyjnej również w każdym punkcie sprzedaży Play.

  • Składanie zamówienia

    6. Jakie dane powinienem podać, żeby złożyć zamówienie?

    Przy składaniu zamówienia musisz uzupełnić wszystkie wymagane pola w formularzu. Dla Twojej wygody oznaczyliśmy je gwiazdką. Musisz przygotować między innymi takie dane jak imię, nazwisko, PESEL, numer dowodu, adres e-mailowy oraz adres, na który mamy dostarczyć Twoją przesyłkę.

    7. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

    Aktualnie masz do wyboru dwie metody: płatność gotówką przy odbiorze lub, jeżeli zamawiasz tylko akcesoria, płatność przelewem lub kartą.

    8. Czy muszę dosłać dodatkowe dokumenty po zakupie?

    W przypadku zamówień gdzie będziemy potrzebować dosłania skanów dokumentów, poinformujemy Ciebie o tym w wiadomości e-mail. Otrzymasz wówczas dokładny wykaz niezbędnych dokumentów. Będziemy na nie czekać 7 dni kalendarzowych. Jeżeli nie otrzymamy ich od Ciebie, będziemy musieli anulować Twoje zamówienie.

    9. Czy po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym dane do umowy będą potwierdzane telefonicznie?

    Może się tak zdarzyć. W przypadku zakupu wybranych taryf będziemy kontaktować się z Tobą telefonicznie, aby potwierdzić Twoje dane.

    10. Czy dostanę fakturę VAT za urządzenie?

    Na Twoja prośbę możemy wystawić fakturę VAT za urządzenie. Jeżeli chcesz ją otrzymać zaznacz taką opcję w formularzu podczas składania zamówienia. Fakturę możemy również wystawić do trzech miesięcy od momentu kiedy otrzymasz przesyłkę. Wtedy prześlij nam oryginał paragonu na adres Sklepu Internetowego Play.

    11. Czy mogę zmienić taryfę od razu po zakupie?

    Niestety nie – musimy wtedy anulować całe zamówienie. Gdy odbierzesz przesyłkę możesz zawsze zmienić taryfę na wyższą. Wtedy zadzwoń do Obsługi Klienta.

    12. Czy mogę zmienić urządzenie od razu po zakupie?

    Niestety nie – musimy wtedy anulować całe zamówienia. Przed wysyłką, możesz zmienić jedynie kolor urządzenia. Aby to zrobić napisz do nas na adres eshop@playsklep.pl. Pamiętaj by w treści wpisać numer zamówienia.

  • Dostarczenie przesyłki

    13. Czy otrzymam informację od Play co się dzieje z moim zamówieniem?

    O statusie realizacji Twojego zamówienia będziemy informować Cię wysyłając wiadomości na podany w formularzu adres mailowy. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać swoją pocztę. W przesyłanych wiadomościach otrzymasz numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony firmy kurierskiej. Będziesz mógł tam monitorować status przesyłki. Dodatkowo otrzymasz od nas również wiadomości SMS potwierdzające każdy z etapów realizacji Twojego zamówienia.

    14. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

    W przypadku gdy towar jest dostępny na magazynie przesyłkę przekazujemy firmie kurierskiej do 7 dni roboczych. Jeżeli ostatni dzień jest ustawowo wolny od pracy, termin ten przesuniemy na następny dzień roboczy. Najczęściej przesyłka dotrze do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych.

    15. Jaka firma kurierska obsługuje Sklep Internetowy Play?

    Zamówienia dostarczają firmy kurierskie: DHL, DPD oraz FedEx.

    16. W jakich godzinach mogę się spodziewać kuriera?

    Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 9.00 - 17.00.

    17. Czy przedłużając lub zawierając nową Umowę ponoszę dodatkowe koszty związane z wysyłką?

    Nie. Wówczas wysyłamy przesyłkę na nasz koszt.

    18. Czy ponoszę koszty wysyłki w przypadku zakupu towaru (telefon bez umowy, startery, akcesoria)?

    Gdy kupisz w Sklepie Internetowym Play towary o łącznej wartości przekraczającej kwotę 150 zł Twoja przesyłka jest darmowa. Jeżeli dokonasz zakupu poniżej tej kwoty koszt przesyłki to 12 zł.

    19. Jak mogę skontaktować się z kurierem?

    Najlepszą metodą kontaktu z kurierem jest infolinia firmy kurierskiej. Informację o tym, jaka firma przewozi Twoją przesyłkę znajdziesz w wiadomościach statusowych. Podaj numer listu przewozowego a otrzymasz wtedy wszelkie niezbędne informacje.

    20. Czy mogę zmienić godzinę lub miejsce doręczenia przesyłki?

    Jeżeli z jakichś powodów godzina lub miejsce doręczenia przesyłki nie są dla Ciebie dogodne skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej.

    21. Ile prób doręczenia musi nastąpić zanim przesyłka wróci do Play?

    Kurier ma obowiązek podjęcia dwóch prób dostarczenia przesyłki. W przypadku niepowodzenia, przesyłka zostanie zwrócona do Play.

    22. Czy kurier skontaktuje się ze mną przed przyjazdem?

    Obowiązek wcześniejszego kontaktu telefonicznego zależy od firmy doręczającej - kurier nie zawsze musi to zadzwonić.

    23. W zamówieniu podałem błędny adres dostarczenia przesyłki. Jak mogę poprawić błędne dane po zatwierdzeniu zamówienia?

    Jeżeli nie wysłaliśmy jeszcze przesyłki, możesz zmienić adres jej dostarczenia. Wtedy wyślij maila na adres eshop@playsklep.pl. W treści wiadomości podaj numer zamówienia oraz nowym adresem dostarczenia.

  • Odbiór przesyłki

    24. Co muszę przygotować przed przyjazdem kuriera?

    Przed przyjazdem kuriera przygotuj swój dowód osobisty. Jeżeli Twoje zamówienie wymaga przekazania dodatkowych dokumentów pamiętaj by mieć przygotowane ich kopie. Jeżeli wybrałeś płatność gotówką przy odbiorze przygotuj również odpowiednią kwotę.

    25. Czy dokumenty zawierające moje dane osobowe, a które przekazuje kurierowi, są bezpieczne

    Twoje dane są bezpieczne. Firmy kurierskie przewożące zamówienia zobowiązane są do stosowania najwyższych standardów zabezpieczeń.

    26. Czy mogę sprawdzić przesyłkę przy kurierze?

    Oczywiście. Zawsze możesz otworzyć przesyłkę przy kurierze, po wcześniejszym podpisaniu niezbędnych dokumentów. Więcej szczegółów znajdziesz na stronie http://promocje.play.pl/przesylka/

    27. Czy mogę odebrać przesyłkę w oddziale firmy kurierskiej?

    Tak. Możesz wybrać odbiór osobisty w oddziale firmy DPD. Wtedy zaznacz w formularzu zamówienia „inny adres dostarczenia przesyłki” i opcję „odbiór osobisty w oddziale DPD”.

    28. Czy przesyłkę może odebrać ktoś w moim imieniu?

    Przesyłki wymagające Twojego podpisu, muszą zostać doręczone do Twoich rąk. Kurier aby wydać paczkę najpierw sprawdza zgodność Twoich danych z dowodem osobistym. To wszystko dla Twojego bezpieczeństwa i komfortu.

  • Coś się nie zgadza - co wtedy?

    29. Co zrobić gdy przesyłka nie jest zgodna ze złożonym zamówieniem?

    Jeżeli przesyłka, którą otrzymałeś, nie jest zgodna z Twoim zamówieniem zadzwoń na numer *500, 790 500 500 lub napisz na adres e-mailowy eshop@playsklep.pl. Udzielimy Ci niezbędnej pomocy.

    30. Na jakich zasadach mogę odstąpić od umowy zawartej przez Sklep Internetowy i zwrócić towar?

    Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Odstąpienie od umowy musisz złożyć w formie oświadczenia lub dołączonego do przesyłki formularza odstąpienia. Możesz je: - wysłać na adres: Sklep Internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa, - przesłać na adres email: ok@pomocplay.pl, - złożyć poprzez www.play24.pl lub za pośrednictwem Obsługi Klienta pod numerem telefonu *500 lub 790 500 500. Jeżeli kupiłeś również sprzęt, prosimy odeślij go wraz z formularzem odstąpienia od umowy na wyżej podany adres Sklepu Internetowego Play. Urządzenie musisz zwrócić w stanie nienoszącym śladów użycia, w oryginalnym opakowaniu z kompletnym zestawem akcesoriów. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywasz Ty.

  • Kontakt

    31. Gdzie mogę uzyskać pomoc w sprawie mojego zamówienia?

    Jeżeli chcesz dowiedzieć się o szczegółach Twojego zamówienia możesz zawsze zadzwonić na numer *500, 790 500 500 lub napisać na adres e-mailowy eshop@playsklep.pl

Czy ten artykuł był pomocny?
 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim. Pliki cookie pozwalają na poznanie twoich preferencji na podstawie zachowań w serwisie. Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Poznaj szczegóły i możliwości zmiany ustawień w Polityce Cookies.