Zaloguj do Play24

Faktury i płatnościPowrót

 
 :
Obsługa Klienta

Jak opłacić fakturę

Gdzie możesz to zrobić:

Play24 Play24

Szukasz czegoś innego?

 
 
 
 

Jak możesz zapłacić fakturę?

Dbamy o Twoją wygodę, dlatego udostępniamy wiele metod płatności – wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada:


Jakich danych potrzebujesz do realizacji płatności?

Aby zrealizować płatność niezbędnych jest kilka danych

Numer konta bankowego Play
To 26-cyfrowy numer rachunku, przydzielany każdemu Klientowi indywidualnie.

Tytuł wpłaty
W tytule przelewu wpisz: numer opłacanej faktury lub numer klienta. Numer faktury, w postaci „F/XXXXXXXX/XX/XX”, oraz numer Klienta znajdują się na pierwszej strony faktury. Jeśli wpiszesz numer faktury – wówczas Twoja wpłata zostanie rozliczona z tą konkretną fakturą. Jeśli wpiszesz numer klienta – wówczas wpłata zostanie rozliczona od najstarszej wymaganej płatności.

Kwota do zapłaty
Wysokość Twojego zobowiązania podana na fakturze w pozycji „Kwota do zapłaty” (kwota uwzględnia nadpłaty, ale nie uwzględnia zaległości z tytułu wcześniejszych faktur).
Jeśli nie wiesz jaką kwotę powinieneś wpłacić, sprawdź saldo

Dane odbiorcy
P4 Sp. z o.o.
ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa

Jak sprawdzić numer rachunku?

Numer konta bankowego sprawdzisz:

  • po zalogowaniu do serwisu Play24 w zakładce "Moje faktury".
  • wybierając na klawiaturze telefonu bezpłatny kod *124# i zatwierdź go przyciskiem nawiązania połączenia (zielona słuchawka).
  • wybierając na klawiaturze telefonu bezpłatny kod *125# i zatwierdź go przyciskiem nawiązania połączenia (zielona słuchawka), tu sprawdzisz również kwotę ostatniej faktury, oraz saldo konta

Jak sprawdzić czy faktura jest opłacona?

Jeśli zapłaciłeś fakturę i chcesz sprawdzić, czy płatność została już zaksięgowana, sprawdź saldo

  • W Play24 - saldo oraz wartość ostatniej faktury znajdziesz w serwisie Play24 na stronie głównej, lub w zakładce "Moje faktury".
  • W telefonie - Wpisz na klawiaturze telefonu kod *124# i zatwierdź go przyciskiem nawiązania połączenia (zielona słuchawka).

Sprawdź jak odblokować połączenia wychodzące po opłaceniu faktury

Co możesz zrobić jeśli masz nadpłatę na koncie abonenckim?

Nadpłatę wynikającą z wykonania przelewów na kwotę wyższą niż wynika ze zobowiązania lub z otrzymania faktur korygujących możesz:

  • pozostawić na koncie abonenckim do rozliczenia na poczet przyszłych faktur Aktualna na dzień wystawienia faktury nadpłata jest uwzględniona na fakturze i pomniejsza kwotę podaną w pozycji „kwota do zapłaty”.
  • zlecić przeksięgowanie na inne konto abonenckie, jeśli masz więcej niż jedno konto abonenckie w Play Przeksięgowanie nadpłaty lub błędnej wpłaty możesz zlecić Obsłudze Klienta przez portal Play24, telefonicznie pod numerem *500 (klienci indywidualni) lub *600 (klienci biznesowi), w dowolnym Salonie Play, lub pisemnie; wysyłając dyspozycję na adres P4 Sp. z o.o., Skrytka pocztowa 41,02-671 Warszawa.

Jak zlecić zwrot na zewnętrzny rachunek bankowy?

Dyspozycję zwrotu nadpłaty lub błędnej wpłaty możesz zlecić wyłącznie w formie pisemnej przez zarejestrowanie zgłoszenia do Obsługi Klienta za pośrednictwem portalu Play24, w dowolnym Salonie Play, lub wysyłając dyspozycję na adres P4 Sp. z o.o., Skrytka pocztowa 41,02-671 Warszawa.

Prawidłowa dyspozycja zwrotu nadpłaty, lub błędnej wpłaty powinna zawierać poniższe informacje:

  • numer klienta lub numer indywidualnego rachunku bankowego dedykowanego do regulowania zobowiązań wobec Play.
  • kwota zwrotu
  • numer rachunku bankowego, na który kwota ma zostać przelana (26-cyfrowy numer rachunku bankowego).
  • dane właściciela rachunku bankowego, na który ma trafić zwrot (imię, nazwisko, adres zamieszkania).
  • potwierdzenie wpłaty.

Dane niezbędne do uwierzytelnienia
Klient indywidualny:

  • numer telefonu/usługi lub numer klienta (konta abonenckiego)
  • imię i nazwisko właściciela usługi
  • hasło abonenckie

Klient biznesowy:

  • numer telefonu/usługi lub numer klienta (konta abonenckiego)
  • nazwę firmy na którą zarejestrowana jest usługa
  • hasło abonenckie
  • podpis właściciela firmy
 
 

Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny? Ikona potwierdzenia że artykuł był przydatny Ikona potwierdzenia że artykuł nie był przydatny

Dziękujemy za informację!

Dziękujemy za informację! Postaramy się poprawić. Prosimy, napisz nam czego zabrakło!

 

Dziękujemy za informację!