e-faktura w Play

Co to jest e-faktura?

e-faktura została stworzona z myślą o wygodzie użytkowników. E-faktura w Play wystawiana jest w formacie pliku PDF. Faktura elektroniczna (e-faktura) jest dokumentem finansowym, funkcjonującym na równi z fakturą papierową, różni się wyłącznie sposobem jej dostarczenia do Klienta Play. Podstawą funkcjonowania zarówno e-faktury jak i faktury papierowej jest Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. 2011 nr 177 poz. 1054, z późn. zm.)


Ile kosztuje e-faktura?

Wystawianie e-faktury oraz e-korekty jest dla klienta Play bezpłatne. Dodatkowo, w ciągu 13 miesięcy od daty wystawienia faktury elektronicznej, Klient może ją bezpłatnie pobrać z serwisu Play24. Zarówno zgoda na aktywację faktur w wersji elektronicznej jak i późniejsze ich otrzymywanie od Play nie wiąże się z żadnymi kosztami ze strony odbiorcy dokumentu.


Sposoby aktywacji e-faktury

    • w serwisie Play24 na stronie „Pakiety i Usługi" w zakładce „Usługi finansowe",
    • wysyłając bezpłatnego SMS-a z adresem e-mail na numer 80200 i dalej postępując zgodnie z treścią SMS-a otrzymanego od P4.

    • przesyłając wniosek o aktywację e-faktury drogą pocztową na adres:
      P4 Sp. z o.o.
      Skr. pocztowa 41
      02-671 Warszawa

      Wniosek o aktywację e-faktury

Rozpoczęcie wystawiania e-faktur przez Play, nastąpi najwcześniej od następnego cyklu rozliczeniowego po zarejestrowaniu zgody (właściwego oświadczenia) na koncie abonenckim Klienta.


Sposoby dezaktywacji e-faktury

Zakończenie wystawiania faktur w postaci elektronicznej (e-faktur) nastąpi najwcześniej od następnego cyklu rozliczeniowego, następującego po zarejestrowaniu właściwego oświadczenia na koncie abonenckim Klienta.

  • Dezaktywacja e-faktury w Play dotyczy wszystkich numerów przypisanych do danego konta abonenckiego.
  • Dezaktywacja e-faktury PLAY powoduje utratę wszelkich benefitów pozyskanych z tytułu jej aktywacji.

Dezaktywacja e-faktury może nastąpić poprzez:

  • wysłanie papierowego wniosku na odwołanie zgody na e-fakturę.
  • za pośrednictwem serwisu Play24.

Dostępność e-faktury i e-korekty w Play

e-faktura w Play dostępna jest przez 13 miesięcy od momentu jej udostępnienia w serwisie Play24. Aby pobrać e-fakturę z serwisu Play24, należy przejść do zakładki „Faktury" i kliknąć na ikonę lupy, znajdującą się obok numeru faktury.

Dodatkowo, bezpośrednio z e-maila o wystawionej e-fakturze, otrzymanego od Play z adresu awizo@mojefinanseplay.pl, można pobrać plik PDF z e-fakturą i zapisać go na swoim komputerze lub nośniku danych.

Dokument e-korekty, czyli korekty w wersji elektronicznej można również pobrać za pośrednictwem serwisu Play24. Należy przejść do zakładki „Faktury" i kliknąć na ikonę trójkąta, znajdującą się obok kwoty do zapłaty przy fakturze pierwotnej, której dotyczy korekta. Znajduje się tam informacja o załączonych do faktury innych dokumentach finansowych.

Dodatkowo, bezpośrednio z e-maila o wystawionej e-korekcie, otrzymanego od Play z adresu awizo@mojefinanseplay.pl, można pobrać plik PDF z e-korektą i zapisać go na swoim komputerze lub nośniku danych. .


Dokumenty

Czy ten artykuł był pomocny?